VPS בישראל

    VPS בישראל

    פורסם ב 29-07-2019

    אחסון VPS הינו אחסון אתרים או יישומים בשרת וירטואלי פרטי – Virtual Private Server. אחסון VPS למעשה מחקה אחסון בשרת ייעודי, כאשר השרת הוירטואלי הינו אחד מתוך מספר שרתים וירטואליים נוספים על אותו שרת ייעודי – פיזי. אחסון VPS הוא סוג של תוכנית אחסון, אותו ניתן לרכוש מספק האחסון: לקוח אחסון VPS שוכר שטח על שרת פיזי, אך בניגוד לאחסון אתרים שיתופי, יכול הלקוח להתקין כל מערכת הפעלה בה יבחר, להתקין כל תוכנה ולעשות בשרת הוירטואלי שלו ככל העולה על דעתו. כמו כן, שכירת אחסון VPS מאפשרת ללקוח מדרגיות וגמישות מלאים בהגדרות משאבי השרת הוירטואלי: ליבות, נפח, זיכרון, רוחב פס, כוח עיבוד.

    VPS ישראל

    אחסון VPS דורש טכנולוגיית וירטואליזציה המאפשרת לספק האחסון להפעיל מספר מערכות הפעלה וירטואליות על גבי שרת אחד. אחסון VPS מתאים במיוחד עבור בעלי אתרי אינטרנט או יישומים מקוונים בעלי תעבורה גבוהה מאד, נפח גבוה ודרישות תפעול המצריכות הגדרות ייחודיות של שרת האחסון.

    אחסון VPS עולה ברמה (וגם במחיר) על תוכניות אחסון שיתופי ומבטיח ביצועים משופרים בזכות התאמת מפרט השרת לצרכי האתר או היישום, אבטחה טובה יותר בזכות אירוח האתר או היישום בסביבה מבודדת אשר אינה קשורה לשרתי VPS אחרים או אתרים אחרים באותו שרת וכן, גישת שורש המאפשרת שליטה ועבודה כמו על שרת פיזי.

    אחסון VPS ניתן לדימוי כבית דירות: שרת VPS הוא כמו דירה בבניין דירות. הדירה מאובטחת ופרטית לבעליה, ניתן להגדיל את שטחה ולשנות את המאפיינים שלה וגם אם השכן אינו נחמד במיוחד, זו בעיה של בעל הבניין ולא של בעל הדירה. באופן דומה, אחסון VPS מציג מצב בו מספר משתמשים “מתגוררים” על אותו שרת פיזי אולם הם מבודדים זה מזה ואף אחד אינו מושפע מכמות המשאבים שהשני צורך. כל שרת VPS מקבל את מהירות העיבוד, הנפח והאבטחה הדרושים לו, ללא פשרות. תרחיש זה מזכה לקוחות אחסון בישראל VPS ביתרונות של שרת ייעודי, אך בעלויות נמוכות הרבה יותר. לעומת זאת, תוכנית אחסון רגילה של אתרים משול לשיתוף חדר עם אחרים. מספר אנשים חולקים את אותו שטח וכולם צריכים לחיות באותו שטח כשהמשאבים המשותפים להם – מוגבלים. יתר על כן, יהיה על כל השותפים להשתמש באותם משאבים. בעלי אתרים רבים יעדיפו להשתמש בתוכנית אתרים שיתופי מהסיבה הפשוטה שקל לנהל אותו והמחיר יחסית נמוך מאד. ספק אחסון האתר דואג לתחזוקת השרת השיתופי ובעלי האתרים יכולים להתמקד רק באתרים שלהם. עם זאת, משאבים משותפים עלולים לפעמים ליצור נסיבות בלתי צפויות, כמו אתר אחד בשרת הצורך פתאום תעבורה גבוהה יותר מיתר האתר וגורם להם להאטה, או פרצת אבטחה באתר אחד או בחשבון אחסון אחד העלולים לגרום לפריצה לכל האתרים בשרת.
    מחפשים אחסון VPS בישראל? אחסון VPS מקצועי עם תמיכה טכנית ברמה הגבוהה ביותר? צרו עמנו קשר עוד היום ולא תתאכזבו
    077-5452546
    חשיבות אחסון VPS

    אחסון VPS בישראל קיים כבר שנים רבות והוא מהווה חלק ממוצרי אחסון אתרים של כמעט כל חברת אחסון בעולם ובישראל. לפני שנדון בחשיבות אחסון VPS בישראל, יש להבין כי כל בייט של מידע ברשת האינטרנט מאוחסן פיזית בשרת הממוקם פיזית במיקום גיאוגרפי מסוים. שיקולי הדעת היכן למקם את המידע שלנו (אתר אינטרנט או יישום מקוון) ישפיעו לא רק על החשיפה לקהל היעד הרצוי שלנו, אלא גם על מהירות העברת המידע אליו.

    המלצות – VPS ישראלאחסון VPS בישראל אינו שונה מאחסון VPS בכל מדינה אחרת בעולם בהיבט הטכנולוגי: הוירטואליזציה והדיגיטציה אינם עושים את ההבדל. לעומת זאת, קיימים יתרונות ברורים עבור לקוחות VPS אשר עושים שימוש באחסון VPS בישראל:

    חשיפה לקהל יעד – אתר אינטרנט או יישום מקוון המאוחסנים על VPS בישראל, יקבלו חשיפה טובה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל בישראל. הדבר נובע מכך שאחד הקריטריונים של גוגל לדירוג האתר (כאשר דירוג גבוה יותר מתבטא במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש), הינו המיקום הגיאוגרפי של שרת אחסון האתר ביחס לשפת האתר. אתר אינטרנט או יישום מקוון המאוחסנים על VPS בישראל יקבל ככל הנראה דירוג גבוה יותר בגוגל ישראל, אם המיקום הפיזי של ה- VPS הוא בישראל. דירוג האתר משפיע כמובן על כמות התעבוה של האתר ולכן מומלץ מאד לעשות שימוש באחסון VPS בישראל עבור קהל יעד – הארץ שממנה מצפים לקבל את כמות התעבורה המקסימלית.
    מהירות טעינה, תקשורת מהירה – משתמש המתגורר במדינה שונה ממיקום השרת הפיזי עליו מתארח ה- VPS, יחווה טעינה איטית יותר של האתר או היישום המקוון, מאשר משתמש המתגורר במדינה בה ממוקם ה- VPS. אחסון VPS בישראל עבור קהל יעד ישראלי מעלה באופן ניכר את הסיכוי לטעינה מהירה ותקשורת מהירה בין משתמשי האתר או היישום ב- VPS לבין מפעיליו. אחסון VPS בישראל אינו עובר דרך צמתי אינטרנט על מנת להעביר את המידע למשתמשים בישראל, לעומת אחסון VPS מחוץ לישראל עבור קהל יעד ישראלי, אשר יאלץ לעבור דרך צומת או מספר צמתים על מנת להעביר את המידע לקהל היעד בישראל.
    אחסון VPS בישראל מאפשר ללקוח לקבל תמיכה טכנית בשעות העבודה המקובלות בארץ והעיקר – בעברית! חשוב כמובן לוודא כי חברת אחסון VPS בישראל מקבלת פניות מלקוחותיה הן בטלפון, הן באמצעות מערכת קריאות שירות והן בדוא”ל – כל שעות היממה.

    יש שאלות נוספות על VPS אחסון בישראל? מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון:
    077-5452546

    השותפים שלנו

    Skip to content