השכרת שרת ייעודי

    השכרת שרת ייעודי

    פורסם ב 28-08-2019

    השכרת שרת ייעודי – יתרונות

    השכרת שרת ייעודי הינה סוג של אחסון אתרים ויישומים מקוונים, בו ניתן לשכור שרת שלם אשר אינו משותף לאתרים אחרים או לשרתי VPS (שרתים וירטואליים) אחרים. השכרת שרת ייעודי מאפשרת שימוש בלעדי ומלא בחומרה של השרת ובכל המשאבים שהוא מספק. השכרת שרת ייעודי מאפשרת בחירה והתקנה של כל מערכת הפעלה ורמה גבוהה של אבטחה וביצועים וכן C-Class ושמות NS פרטיים.

    מחיר השכרת שרת ייעודי גבוה באופן משמעותי מאפשרויות אחרות של אחסון אתרים, אולם השכרת שרת ייעודי זולה יותר מאשר קניית שרת ייעודי והתקנת שרת ייעודי שכור לפעולה תהיה מהירה יותר, שכן השרת כבר מוצב בארון חוות שרתים ואין צורך להביאו לשם ולהתקינו. חשוב להזכיר כי השכרה של שרת ייעודי יוצרת לבעליו מקום בלעדי ומאובטח ברשת האינטרנט ללא צורך בהון התחלתי הדרוש לקניית שרת ייעודי.

    השכרתו של שרת ייעודי נותנת לבעליו, בניגוד להשכרת שרת וירטואלי או אחסון אתרים שיתופי, בלעדיות מלאה על חומרת השרת ומשאביו: נפח הדיסק של השרת הייעודי, הזיכרון, המעבד ורוחב הפס – שייכים לשוכר השרת הייעודי. כתוצאה מכך, גם בזמני תעבורת שיא, מקבל שוכר שרת ייעודי ביצועי שיא. שוכר שרת ייעודי יכול להתקין כל מערכת הפעלה וכל תוכנה הדרושה לו, יש לו גישת Root מלאה ובאפשרותו להפעיל וליישם כל אמצעי אבטחה. עובדה זו מספקת לבעלי שרת ייעודי שכור גמישות, מדרגיות וביצועים ברמה הגבוהה ביותר.

    שרת ייעודי מאפשרת לשוכר להתאים את תצורת השרת להיקף הפעילות העסקית וככל שהעסק גדל, באפשרותו להוסיף או לשנות את מאפייני השרת והיישומים הפועלים בו. בצורה זו, מאפשרת השכרה של שרת ייעודי מדרגיות וגמישות רבה לנוכח הזדמנויות עסקיות הנקרות בדרכו של שוכר שרת ייעודי. בנקודה זו נזכיר כי השכרת שרת הינה פתרון בעל אמינות גבוהה עבור מערכות ויישומים עסקיים מקוונים, היות והסיכון לקריסת שרת ייעודי כמעט ואינו קיים: השרת הייעודי מכיל את כל המשאבים הדרושים לתקופות של עומסי תעבורה, מערכות אבטחה ורוחב פס ייעודי. כל אלו מהווים את מקורות העוצמה של שרת ייעודי, תורמים רבות לחוויית גולשים / לקוחות / משתמשים באתר וביישומים המותקנים בשרת הייעודי וכן, עשויים לבסס נתוני המרה גבוהים ונאמנות לשירות או למוצרים הנמכרים על ידי בעלי השרת הייעודי.

    השכרת שרת ייעודי – ג’טסרבר

    השכרת שרת ייעודי חייבת להתחשב בעובדה כי קיימת חשיבות רבה מאד למיקום הגיאוגרפי (המדינה) בה שוכרים את השרת. השכרה של שרת ייעודי באירופה למשל, תיועד עבור בעלי אתר או יישום מקוון אשר קהל היעד שלו נמצא באירופה, מכיוון שגוגל מדרג אתרים גם לפי המיקום הגיאוגרפי של שרת האחסון ביחס לקהל היעד של האתר (לפי שפת האתר למשל). בהולנד למשל, קיים החיבור הטוב ביותר לאינטרנט באירופה. רשת האינטרנט בהולנד גדולה, יציבה והקישוריות לעולם מהולנד נחשבת לטובה ביותר.

    שרת ייעודי בחברת ג’טסרבר מתבצעת בחוות שרתים בהולנד, בארונות פרטיים בעלי חיבורי חשמל ותקשורת כפולים. ג’טסרבר מספקים שירות השכרת שרת מחברת ג’טסרבר תספק לכם שרתים בעלי כוח עיבוד רב על מנת לעמוד בביצועים איכותיים גם במשימות הקשות ביותר וגם – במחירים אטרקטיביים! הקונפיגורציה הפרטנית של ג’טסרבר בשילוב כוח עיבוד, מספקים ללקוח השכרה של שרת ייעודי פתרון מלא, יציב ובטוח.

    השותפים שלנו

    Skip to content