חברת Jetserver אחסון אתרים עובדת אך ורק עם הציוד המתקדם והחדיש ביותר. כשזה מגיע לציוד חומרה ושרות, אנחנו עובדים עם מותגים בלבד ולוקחים שרות מהחברות המובילות בתחום.
טיפול בתקלות החומרה מתבצע על ידי חברות מוסמכות ומורשות על ידי היצרנים. אנחנו עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו, ומציגים לכם את רמות השרות השונות של השרתים שלנו (SLA) מול ספקי החומרה שלנו.
ספקי חומרה ושרות – אומניטק מחשבים בע"מ. אומניטק שותפה מדרג ראשון ( Tier 1 ) וספק פתרונות מוסמך לחברת IBM. מחסן החלפים ואנשי הסגל ממוקמים באותו הבניין בו מאורחים השרתים, לכן זמני התגובה לטיפול בתקלות קצרים מאוד.
SLA, זמני תגובה לתקלות – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 4 שעות זמן תגובה לתקלה.
ספקי חומרה ושרות – אומניטק מחשבים בע"מ. אומניטק שותפה מדרג ראשון ( Tier 1 ) וספק פתרונות מוסמך לחברת DELL. מחסן החלפים ואנשי הסגל ממוקמים באותו הבניין בו מאורחים השרתים, לכן זמני התגובה לטיפול בתקלות קצרים מאוד.
SLA, זמני תגובה לתקלות – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 4 שעות זמן תגובה לתקלה.
ספקי חומרה ושרות – Jetserver נהנית משיתוף פעולה עסקי מול הסניף הישראלי של Fujitsu העולמית, ולכן אנחנו רוכשים את השרתים באופן עצמאי ישירות מהסניף של Fujistu. במקרה של תקלת חומרה, ספקי השרות הם "טלדור", ספקי שרות Tier 1 של מוצרי Fujitsu. משרדי החברה ממוקמים בפתח תקווה, מרחק הליכה מחוות השרתים שלנו (זמני התגובה מתקצרים לטיפול בתקלות).
SLA, זמני תגובה לתקלות – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 4 שעות זמן תגובה לתקלה.
ספקי חומרה ושרות – חברת טום מחשבים בע"מ, מומחים בשרתי UNIX עם נסיון של שנים רבות בתחום.
SLA, זמני תגובה לתקלות – NBD – יום עסקים הבא [ שרתי SUN הם לא Production, ולכן אין צורך בחוזה 24/7 ]
ספקי חומרה ושרות – חברת Jetserver רוכשת את ציוד ה-Storage מחברת '010 מחשוב ענן בע"מ'. חברת 010 נחשבת למומחית בתחום מחשוב הענן, הגנה על מידע וניהול Storage. מערך האחסון של Jetserver מנוהל על ידי המומחים של 010 מחשוב ענן בע"מ. כל ציוד ה-STORAGE מאוחסן בארונות התקשורת הפרטיים של JETSERVER בחוות השרתים.
SLA, זמני תגובה לתקלות – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 4 שעות זמן תגובה לתקלה.
עקבו אחרינו
הסכם מתן שירותי אינטרנט | הסכם מתן שירותי דואר
אחסון אתרים
מאגר ידע, חוזים ותמיכה
מאמרים אחרונים