ענן מחשוב

    ענן מחשוב

    פורסם ב 27-10-2025

    information-security

    ייתכן ששמעתם את המושג “ענן מחשוב”, או בשמו המוכר יותר, “מחשוב ענן” בעבר – במיוחד בשנים האחרונות. אם לא, בוודאי שמעתם על הענן, וכנראה גם השתמשתם בו, בין אם באופן פרטי או בין אם לשם צורכי עבודה.

    כך או כך, מחשוב ענן נמצא בשימוש הרבה יותר מאמצעי מחשוב “רגילים” – תוכנות, פלטפורמות, ואפילו משאבי מחשוב בסיסיים כמו כוח עיבוד ועיבוד גרפי. כמה יותר שימוש?
    כ-94% מכלל העסקים בעולם משתמשים בענן מחשוב באופן כלשהו. אם מביאים בחשבון את היתרונות של שימוש באמצעי מחשוב הפועלים מתוך הענן, אפשר להבין למה – היחס של עלות מול תועלת יכול להגיע לעשרות אחוזים אל מול מחשוב “מסורתי”, תשתיות המחשוב נגישות מכל מקום ובכל זמן, ולמעט המכשיר בו משתמשים כדי להשתמש בענן (ובחיבור לרשת האינטרנט), אין צורך בציוד נוסף או בהתקנות.

    מה זה ענן מחשוב?

    ענן מחשוב, או מחשוב ענן, הוא מונח אשר מתאר אמצעי מחשוב שונים – תוכנות, פלטפורמות, תשתיות (כגון כוח עיבוד או שטח אחסון נתונים) – אשר זמינים דרך הענן.

    אך מהו הענן?

    הענן, למעשה, “מורכב” משלושה גורמים עיקריים:

    חוות שרתים – מבנים גדולים המכילים כמות גבוהה (מאוד) של שרתים. חלק מהשרתים בתוך חוות השרתים מחוברים בצבירים, ומאחדים את משאביהם לכדי “סופר-שרת” אחד. חוות השרתים, והשרתים שבתוכם, מהווים ביחד את הבסיס לכל שירות ענן בו אנו משתמשים.

    שרתים – מחשבים אשר ייעודים הוא לאחסן שירותי רשת שונים (אתרי אינטרנט, אפליקציות, יישומים וכדומה), ולהנגיש אותם למשתמשים ברשת (רשת פנים-ארגונית, רשת האינטרנט, רשת ביתית). השרתים בתוך חוות השרתים נקראים לעיתים “שרתי ענן”, או “שרתים בענן”.

    תשתיות – כל מה שמחבר בין השרתים בתוך חוות השרתים אל רשת האינטרנט, ואל המשתמשים בה.

    כלומר, ענן מחשוב מתייחס לשירותי מחשוב שונים אשר פועלים מתוך השרתים בתוך חוות השרתים. שרתי הענן מנגישים את השירותים הללו למשתמשים, דרך רשת האינטרנט.
    לעיתים, השרתים עצמם מהווים שירות מחשוב ענן.

    מודלים

    מחשוב ענן מסופק כשירות ב”צורה” של שלושה מודלים שונים:

    ענן פרטי

    כל סביבת המחשוב בענן, הכוללת את החומרה והתוכנה, נמצאת בשימושו הפרטי של גוף אחד. כלומר, הגישה לסביבת הענן הפרטי היא בלעדית לאותו הגוף, כמו גם היכולת להעניק גישה לאחרים.

    שלושה מודלים ל-ענן מחשוב - פרטי, ציבורי והיברידי.

    לרוב, שירותי ענן פרטי נמצאים בניהולו ובאחזקתו של צד שלישי (ספק השירות). למעשה, התשתית מהווה “נתח” מתשתיות הענן של ספק השירות, בה הלקוח יכול להשתמש כענן פרטי.
    עם זאת, במקרים אחרים (ויקרים יותר), המשתמש בתשתיות – אותו גוף יחיד – הוא זה שהקים אותן. במקרה זה, הוא יהיה גם הבעלים והגורם המנהל של תשתית הענן.

    ענן ציבורי

    הענן הציבורי מנגיש שירותי מחשוב דרך האינטרנט, באמצעות פלטפורמה ספציפית, המסופקת ומנוהלת ע”י גוף חיצוני (בעלי הפלטפורמה). הלקוח, המשתמש בשירותי המחשוב, חולק את משאבי הענן הציבורי עם לקוחות אחרים המשתמשים באותה פלטפורמה של אותו הספק.
    מודל הענן הציבורי נמצא בשימוש הרב ביותר מבין המודלים. דוגמה (מוכרת) למודל ענן ציבורי היא Azure של מייקרוסופט.

    ענן היברידי

    משלב בין המודלים הציבורי והפרטי. כלומר, הלקוח פורס (או מנהל) את המידע והתשתיות על פני מודל הענן הפרטי ומודל הענן הציבורי, בתצורות שונות. לדוגמה, שימוש ב-אחסון Docker מנוהל של Jetserver לשם פיתוח (ענן פרטי), וגיבוי אימג’ים (images) בשלבים שונים של הפיתוח באמצעות Amazon Elastic Container Registry (ענן ציבורי).

    סוגים

    אמנם ענן מחשוב מנגיש שירותי מחשוב למשתמשים דרך האינטרנט, אך עדיין, מדובר במערכת בעלת המון מורכבויות מאחורי הקלעים. כדי לפשט את המורכבות, הן בשביל המשתמשים והן בשביל מפתחי השירותים וספקיהם, ממיינים את שירותי הענן לשלושה סוגים עיקריים:

    SaaS – תוכנה כשירות

    ר”ת – Software as a Service. סוג זה של מחשוב ענן מנגיש תוכנות ויישומים למשתמשים, דרך הדפדפן (או באמצעות אפליקציה). תוכנה כשירות למעשה מייתרת את הצורך להתקין את היישום על המכשיר של המשתמש, ובכך מייתרת גם את הצורך בהקצאת משאבי מחשוב לשם הרצתה. כל שהמשתמש צריך הוא דפדפן אינטרנט וחיבור אינטרנט מהיר מספיק. ייתכן שצריכת המשאבים של הדפדפן עצמו תעלה עקב הנגשת התוכנה (בעיקר השימוש ב-RAM), אך מדובר בעליה זניחה לעומת דרישות המערכת של התוכנה ה”רגילה”.
    סוג זה הוא הנפוץ ביותר מבין השלושה.

    דוגמאות: ג’ימייל (Gmail), סלאק (Slack), וואטסאפ (Whatsapp)

    IaaS – תשתיות כשירות

    ר”ת – Infrastructure as a Service. תשתיות מחשוב – כוח עיבוד, שטח אחסון נתונים, רשתות, שרתי ענן, שרתים וירטואליים וכו’ – זמינים ללקוח ומסופקים על ידי ספק שירות חיצוני. במקרים רבים, שירותי IaaS הנם וירטואליים, כלומר, הדמיה של התשתיות, אשר נוצרת באמצעות וירטואליזציה, ומתבססת על חומרה פיזית בחוות השרתים.

    דוגמאות: AWS של אמזון, Oracle Cloud, IBM Cloud

    PaaS – פלטפורמה כשירות

    ר”ת – Platform as a Service. פלטפורמה כשירות היא מעין שילוב או הצלבה של תוכנה כשירות ותשתיות כשירות. היא כוללת את רכישת/השכרת החומרה, האחסון, תעבורת הרשת, מערכת ההפעלה ושאר התשתיות מספק השירות, בדומה ל-IaaS; ואת התוכנה שפועלת באמצעות (ועל גבי) התשתיות, כמו גם את הסביבה בה התוכנה פועלת, בדומה ל-SaaS.
    פלטפורמה כשירות מספקת, הלכה למעשה, פלטפורמה שלמה לפעולות שונות, ומנגישה אותה דרך האינטרנט.

    דוגמאות: n8n (עליה כתבנו בהרחבה), סיילספורס לייטנינג (Salesforce Lightning), הרוקו (Heroku)

    יתרונות

    כפי שניתן לשער, הסיבה העיקרית לכך שענן מחשוב נמצא בשימוש רב כל כך עד שהוא מעפיל על שימוש בתשתיות פיזיות, היא היתרונות הרבים שמגיעים עם השימוש בו.

    לענן מחשוב יתרונות רבים.

    זמינות

    שירותי מחשוב ענן זמינים מכל מקום ובכל זמן, בתנאי שלמשתמש יש חיבור אינטרנט זמין. היינו מציינים גם את הצורך באינטרנט מהיר מספיק כדי לעמוד בדרישות של חלק משירותי המחשוב, אך בימינו, כמעט כל חבילת אינטרנט היא מהירה מספיק בלאו הכי.
    יתרון הזמינות הוא אולי הבולט ביותר מבין היתרונות של מחשוב ענן. הוא מייתר את הצורך בהתקנת תוכנות, בהמצאות פיזית ליד מכשיר מסוים, ובמקרים רבים אף מנטרל את הצורך במערכות שלמות ובהתקנים שונים.

    אבטחה

    נכון, אבטחה תלויה בחלקה הגדול באמצעים השונים אותם ספק השירות מיישם (או שאינו מיישם). גם למשתמש/לקוח עצמו יש חלק לא קטן באבטחת מידע, המתבטא במודעותו לסכנות ולאמצעי ההתמודדות איתן.
    עם זאת, הענן הוא בין סביבות המחשוב המאובטחות והבטוחות ביותר שקיימות. ספקי הענן מודעים לחשיבותם של חלק מהנכסים הדיגיטליים, ובשל כך, חוות השרתים, השרתים שבתוכן, התשתיות וממשקי המשתמש – כולם נמצאים תחת מספר שכבות אבטחה.
    נוסף על כך, תשתיות ענן אינן עסק זול. אף ספק לא היה רוצה לאבד לקוחות, מוניטין או נכסים בגלל בעיית אבטחה.

    אמינות ויציבות

    במובן מסוים, ניתן לסמוך על מחשוב ענן יותר מאשר על מחשוב רגיל. חלק גדול מספקי הענן השונים מבטיחים זמינות שרתים ושירותים של עד 99.99% בהסכמי השירות שלהם (SLA), בעוד שבמקרה של מחשוב “רגיל”, פתרון תקלות יכול לקחת הרבה יותר זמן. נוסף על כך, מרבית ספקי הענן מיישמים מספר מנגנוני גיבוי והתאוששות מאסון.
    כלומר, פוטנציאלית, זמני ההשבתה בשימוש בענן מופחתים באופן משמעותי, והסיכוי לתקלה הרבה יותר נמוך.

    עלות-תועלת גבוהה

    שימוש בענן מחשוב מוריד מהמשתמש את הצורך להתקין תוכנות, להקים תשתיות, לבצע שדרוגים, ולדאוג לתחזוקת ולאבטחת המערכות שלו. כל הפעולות הללו נמצאות באחריותו של ספק השירות (למעט במקרים בהם המשתמש הוא גם בעלי תשתית הענן הפרטי). כל שעל הלקוח לעשות הוא לוודא כי הוא ממלא את חלקו בכל נושא האבטחה, ולדאוג לנושא התשלום – אשר, גבוה ככל שיהיה, עדיין אינו משתווה לעלות של הקמת תשתיות, רכישת רשיונות שימוש בתוכנות, שידרוגים, פתרון בעיות, וכיוצא בזה.

    מדרגיות

    מדרגיות היא יכולת ההגדלה או ההקטנה של היקפי פעילות, בהתאם לצרכים של ארגון או גוף מסוים. כל אלה, יחד עם שדרוגים ושנמוכים, נמצאים באחריותו של ספק השירות, וניתנים לביצוע באמצעות שדרוג חבילת השירות או באמצעות פניה לספק. המשתמש יכול להתמקד בניהול ופיתוח העסק שלו, ללא הצורך להתמודד עם שדרוגים, שנמוכים, עדכון תוכנות והתקנתן, והתמודדות עם תקלות שונות.

    חסרונות

    עם כל יתרונותיו הרבים, ענן מחשוב אינו חף מחסרונות – חלקם, למעשה, נובעים מיתרונותיו.

    תלות ברשת האינטרנט

    ללא חיבור אינטרנט זמין, לא ניתן להשתמש בשירותי הענן השונים. ללא רוחב פס מספיק, פעולתם של שירותי המחשוב יכולה להיות איטית, ובמקרים מסוימים אף לא זמינה.
    אמנם הסיכוי “להיתקע” בלי חיבור אינטרנט במרבית העולם המערבי המיושב הוא נמוך, אך עדיין, לדעתנו, זהו החיסרון הבולט והמגביל ביותר של מחשוב ענן.

    טיפול בתקלות

    בסופו של דבר, הענן בכלליותו הוא מערכת ממוחשבת ודיגיטלית. משמע, מתישהו תתרחש תקלה טכנית, או אפילו כמה תקלות. במקרים כאלה, ספק השירות יגדיר סדרי עדיפויות לטיפול בתקלות, משמע, לא כל התקלות יפתרו באופן מידי, ולקוחות מסוימים עשויים לחוות קשיים בגישה למידע ובשימוש בשירותים שונים, עד שיפתרו תקלות דחופות יותר.

    אבטחה

    יחד עם היתרונות, גם למחשוב ענן יש כמה חסרונות.

    למרות היותו של הענן סביבה מאובטחת מאוד, גם האבטחה מהווה אתגר מסוים למשתמשים, משתי סיבות עיקריות:

    1. תשתיות הענן מהוות נקודת גישה לתשתיותיו של הארגון המשתמש בו. נכון, ספקי שירותי הענן השונים מיישמים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע. אך עדיין, קבלת שירותי ענן משמעה מתן גישה למידע עסקי ופרטי חשוב לגורם חיצוני. כלומר, גורם עוין יכול להגיע למידע של הלקוח דרך ספק הענן.
    2. לעיתים, רמות אבטחה גבוהות יכולות לפעול כנגד המשתמש. כלומר, ככל שהאבטחה חזקה יותר, כך מתן גישה לגורמים אחרים יכול להיות “מסובך” יותר.
      חשבו על כך: אם משהו נמצא מאחורי מספר דלתות נעולות, הרי שאת כל אחת מהדלתות צריך לפתוח בנפרד – למצוא את המפתח, להביא אותו, לסובב את המנעול…אתם מבינים את הכוונה.

    שליטה מוגבלת

    בסופו של יום, תשתיות הענן נמצאות בבעלותו ובשליטתו של ספק השירות. שליטתו של הלקוח מסתכמת בניהול המידע והשירותים המקוונים שלו, אולם, לא את התשתית עצמה. כלומר, משימות “ניהוליות” כגון ביצוע שדרוגים, עדכונים, ולעיתים אף התקנת תוכנות, יהיו בשליטתו ובאחריותו של ספק השירות.

    איך ענן מחשוב מועיל בפועל?

    ניתן, לדוגמה, את אחד מפתרונות האבטחה שאנו מספקים ב-Jetserverחומת-אש בענן (מודל ענן פרטי, שירות מסוג SaaS, או FWaaS – ר”ת Firewall as a Service – חומת-אש כשירות).
    פתרון חומת-האש בענן שלנו מאפשר לכם לשלב את הגנתם של מספר רכיבי חומות-אש של מספר חברות (Sophos ,pfSense ו-Fortinet), דרך הענן, באמצעות “חיבור” השירות לממשק תעבורת הנתונים שלכם.

    כדי להשתמש בעוצמה כזו של מספר חומות אש באופן “מסורתי”, היה עליכם לוודא כי הן תואמות למערכת שלכם, וכי המערכת שלכם עומדת בכל דרישות המשאבים שיאפשרו לרכיבים לעבוד באופן רציף, מבלי להפריע לפעילות השוטפת שלה. נוסף על כך, כדי לבצע פעולות בחומות-האש, היה עליכם להשתמש בהתקן עליו הן מותקנות, או לקבל גישה למשתמש אדמיניסטרטיבי.

    עם ענן מחשוב…

    בשימוש בחומת-האש דרך הענן, אינכם צריכים לוודא תאימות למערכות שלכם. זאת, מפני שהשימוש כולל התממשקות עם השרת אשר מריץ את חומות-האש. כלומר, התאימות וההתאמות למערכת, כמו גם כמות המשאבים הדרושה להרצת חומות-האש היא “בעיה” של השרת – לא שלכם.
    נוסף על כך, ממשק השליטה של חומת-האש נגיש לכם מכל מכשיר בעל חיבור אינטרנט (כמובן, בהינתן ההרשאות המתאימות). כדי לבצע פעולות בחומת-האש, אינכם צריכים גישה למכשיר או למשתמש ספציפי בעל הרשאות גישה – רק גישה לרשת האינטרנט, ואת הרשאות הגישה המתאימות לחומת האש.

    לסיכום

    לא בכדי ענן מחשוב נמצא בשימוש נרחב על ידי חלק ניכר מהעולם. היתרונות שהוא מספק מייעלים את השימוש בו, הן במישור העסקי והן במישור הפרטי. למעשה, המשתמש מקבל גישה לאמצעי מחשוב כמעט בלתי מוגבלים, ללא כל צורך בהתאמה כלשהי – חומרתית או תוכנתית.

    מחשוב ענן זמין מכל מקום, בהינתן חיבור אינטרנט (ובחלק מהמקרים, הרשאות הגישה המתאימות).
    בנוסף, שירותי מחשוב ענן מתאפיינים ברמות אבטחה גבוהות ובאמינות גבוהה לא פחות, אשר השגתם הייתה מצריכה הרבה עבודה כאשר מדובר בשימוש “מסורתי”.
    עבודה זו, כמו גם כל שאר היבטי התחזוקה והאחזקה, נחסכת מהמשתמש, שכן, היא באחריות ספק השירות. כל שנותר למשתמש הוא להשתמש בשירותי הענן ולהמשיך לגדול ולהתפתח.

    שאלות נפוצות של Jetserver – כל מה שצריך לדעת

    חוות שרתים היא מבנה גדול, המאכלס ומאחסן בתוכו כמות רבה של שרתים. השרתים בתוך חוות השרתים מחוברים ביניהם בצבירים/מערכים. חלק מצבירים אלה מאחדים את הכוחות של כל השרתים שבתוכם, על-מנת ליצור "סופר-שרתים" – שרתים רבי עוצמה, המתפקדים כיחידה אחת שמאגדת בתוכה את משאביהם של כל השרתים בצביר.

    חוות שרתים הן הבסיס לכל שירות ענן שאנו מכירים כיום – כל שירותי הרשת הזמינים דרך הענן, מתארחים ופועלים מתוך השרתים הנמצאים בתוך חוות שרתים זו או אחרת. הן נקראות גם "מרכזי נתונים" (Data Center), בשל העובדה שהן מרכזות ומעבדות כמויות עצומות של מידע בכל רגע נתון, באמצעות השרתים שבתוכן.

    אם אתם רוצים לדעת יותר על חוות שרתים, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שכתבנו בנושא.

    כדי לבחור ספק שירותי ענן איכותי, בדקו האם הספק עומד בקריטריונים אשר מצביעים על איכות. במקרה של ספקי שירותי ענן, קריטריונים אלה כוללים:

    תמיכה ושירות לקוחות – או, אם לדייק יותר, זמינות התמיכה הטכנית ושירות הלקוחות, והמקצועיות של הנציגים. ספק שירות איכותי יפעיל מוקד תמיכה במשך כל שעות היממה, 7 ימים בשבוע – תקלות ושאלות יכולות לצוץ בכל זמן, במיוחד כאשר מדובר בשירות אינטרנט אשר אמור להיות פעיל באופן רציף.

    אבטחה – אמנם שירותי ענן מתאפיינים ברמות אבטחה מוגברות יחסית למרבית שירותי המחשוב האחרים, אך עדיין כדאי לבדוק עד כמה באמת ספק שירותי הענן אכן מיישם אבטחה ראויה על התשתיות שלו. באילו מערכות אבטחה הוא משתמש, לשם אילו מטרות, האם הוא עומד בתקני אבטחת מידע שונים, האם חוות השרתים שלו ממוקמות באיזורים בטוחים – את כל אלה (ועוד) יש לבדוק כדי לוודא רמות אבטחה נאותות (או לפחות כאלה המתאימות לכם).
    כמו כן, וודאו כי הספק מעדכן את אמצעי האבטחה שלו לעיתים קרובות.

    חומרה – כאשר מדובר באיכותו של ספק שירותי ענן, התמקדו פחות בנתוני החומרה עצמה (תוכלו בלאו הכי לקבל כמה משאבים שתצטרכו), ויותר בעדכניות החומרה ובסוג החומרה. לדומה, האם הספק משתמש במעבדים מהדורות האחרונים? האם כונני האחסון של שרתי הענן פועלים בטכנולוגיית SSD (המיושנת מעט) או בטכנולוגיית NVMe?
    ככל שחומרת השרתים יותר עדכנית וחדשה, כך השימוש שלכם בתשתיות הענן יהיה יותר חלק ומהיר.
    הביאו בחשבון גם את מאפיין המדרגיות – כל כמה זמן הספק משדרג את התשתיות שלו, והאם הוא מתכוון לבצע שדרוג בקרוב.

    ביקורות – חווייתם של לקוחות עבר ושל לקוחות בהווה תצביע המון על איכות השירות שהספק מקנה, וזו תצביע על איכותו של השרת עצמו. מן הסתם, כמה שיותר ביקורות טובות מצד כמה שיותר לקוחות, ככה יותר טוב.

    וותק – ספק וותיק, מוכר ובעל ניסיון בתחום, ידע להתמודד עם בעיות באופן יותר טוב ויעיל, ויוכל לספק שירות "מדויק" יותר ללקוחות על פי צורכיהם. קריטריון הוותק אינו בהכרח מצביע על איכות, אך כדאי לשים לב אליו, שכן, ספק אשר "שרד" לאורך זמן, ועוד אחד עם ביקורות טובות, בהכרח יהיה ספק איכותי.

    גיבויים – ספק שירותי ענן איכותי יְיַשֵּׂם מדיניות גיבויים בטוחה ומקיפה יותר, על-מנת להגן על הנכסים הדיגיטליים שלכם במקרה של תקלה או צורך אחר לשחזור נתונים. שימו לב לתזמוני הגיבויים, היכן הגיבויים מאוחסנים, האם הם בטוחים, עד כמה הם נגישים ולמי.
    יתרה על כך, ספק בעל תוכנית התאוששות מאסון יהיה בעל מודעות גבוהה יותר לעניין הגיבויים, כך שאם גיבויים חשובים לכם, כדאי לתת לו עדיפות.

    כן ולא.

    באופן כללי, הענן הוא תשתית הרבה יותר מאובטחת ממרבית התשתיות האחרות לאירוח שירותי רשת. נוסף על כך, לענן יותר משאבי מחשוב, כך שהוא יכול להריץ יותר אמצעי הגנה ללא קושי או עומס. כתוצאה מכך, גם אחסון ענן מאובטח יותר מאחסון רגיל, הן מבחינת התשתית הדיגיטלית: תוכנות, אנטיוירוסים, הצפנות, חומות-אש ואמצעי מניעה והתגוננות אחרים; והן מבחינה פיזית (חוות השרתים מתוכן מתקיים אחסון בענן הן כמעט כמו מבצר, המוגן מפגעים פיזיים שיכולים להיגרם מטעויות אנוש, כוונות זדון, אסונות טבע וכדומה).

    עם זאת, לפני שאתם מניחים באופן אוטומטי ש"זה אחסון בענן אז זה יותר מאובטח", אנו ממליצים לשקול כל מקרה לגופו. ישנם ספקי ענן אשר מקריבים איכות כדי להוריד את המחיר, כך שהתשתיות שלהם עשויות להיות פחות מאובטחות מאחסון "רגיל" איכותי, או משירות אחר שמיועד לאתרים ויישומי רשת אשר זקוקים לרמות אבטחה גבוהה.

    וותק וניסיון – חברת Jetserver פעילה בתחום אחסון האתרים משנת 2006. מאז, החברה צברה המון ניסיון וידע, אשר מתבטאים בשירות מעולה ללקוחותיה.

    התאמה אישית וגמישות – אם אתם צריכים משהו שלא מופיע בחבילות השירותים של Jetserver, תוכלו לדבר עם שירות הלקוחות של החברה – סביר שניתן יהיה למצוא משהו שמתאים לכם.

    תמיכה מעולה – שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית של Jetserver פעילים 24/7, וניתנים על-ידי נציגים מקצועיים ובעלי ידע וניסיון בתחום אחסון האתרים ושירותי הענן.
    נוסף לתמיכה האנושית, Jetserver מספקת ללקוחותיה מאגר מידע נרחב, עם מדריכים מפורטים לביצוע פעולות שונות ומאמרים שונים בתחום.

    חוות שרתים בפריסה עולמית – ל-Jetserver יש מעל ל-20 חוות שרתים הפזורות בכל רחבי העולם, כך שלקוחותיה יכולים להנגיש את שירותי הרשת שלהם למגוון רחב של קהלי יעד במספר יעדים, ובו בזמן ליהנות מהיתרונות שבקבלת שירות מחברה ישראלית ומקומית.

    עמידה בתקנים – חברת Jetserver מחויבת לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע, ועומדת בתקן ISO/IEC 27001, אשר שם דגש על הגנה על לקוחות ועל שיפור מתמיד. כלומר, עם Jetserver, אתם יכולים להיות בטוחים שהמידע והנכסים הדיגיטליים שלכם מוגנים ובטוחים כל הזמן.

    חוות השרתים שלנו פרושות גלובלית, וממוקמות באיזורי מפתח בכל רחבי העולם.

    אם לדייק קצת יותר, יש לנו חוות שרתים בישראל, ב:
    אירופה: הולנד, גרמניה, ספרד, איטליה ושוודיה
    צפון אמריקה: ברחבי ארה"ב ובקנדה
    מזרח אסיה: סינגפור, יפן וסין (הונג-קונג)
    וב-אוסטרליה.

    לרשימה המלאה, כולל הערים בהן חוות השרתים ממוקמות, הקליקו כאן.

    השותפים שלנו

    • js-partners-02
    • js-partners-03
    • nginx-js-partners-04
    • js-partners-06
    • mariadb-icon
    • docker-icon
    • nodejs
    Skip to content