• בלוג
  • דומיין בעברית – מיתוג עסקי

דומיין בעברית – מיתוג עסקי

    דומיין בעברית – מיתוג עסקי

    פורסם ב 29-08-2019

    מיתוג עסקי מתחיל בתהליך חשיבתי מורכב בו יוצרים עבור העסק סוג של זהות ייחודית שמטרתה לבדל את אותו עסק מן העסקים הנוספים באותו תחום. מיתוג עסקי מוצלח יוצר מערכת יחסי גומלין הדדית תוך שימוש בשם מסחרי, לוגו, אריזה וכדומה – בין העסק לבין קהל הלקוחות שלו, כך שנוצרת מעין הזדהות בין הלקוחות לבין המוצר או השירות שאותו עסק מספק.דומיין בעברית

    זהו המותג: גוגל, איקאה, במבה וכדומה. חברות גדולות ומוכרות בישראל כבר רכשו לעצמם דומיין בעברית, ממש עם תחילת השימוש בטכנולוגיית IDN ומתן האפשרות לרכישת שם דומיין בעברית. במשך הזמן, הולכת ומתרבים בקצב מהיר בעלי האתרים אשר רוכשים דומיין בעברית ומעלים את אתר האינטרנט שלהם תחתיו. דומיין בעברית – מיתוג עסקיאם נתייחס לקהל גולשי באינטרנט בישראל המתקשה בשפה האנגלית, יש לציין כי דומיין בעברית יאפשר לגולשים להתמקד במיתוג העסקי אשר יוצר שם הדומיין בעברית ובתכנים המצויים תחתיו, באופן קל ופשוט, ללא טעויות הקלדה!

    אין צורך להיות חברה גדולה המשתמשת בשם דומיין “איקאה.com”, מיתוג עסקי באמצעות רישום דומיין בעברית משמש כל אתר אינטרנט עסקי בכל קנה-מידה, כמו למשל “הסקה-מרכזית.com”, “בניית-אתרים.com” ועוד רבים אחרים.

    רישום דומיין בעברית בהחלט משרת את המטרה להשגת מיתוג עסקי, היות ונוצר קשר הדוק של חיבור אסוציאטיבי בין שם העסק לבין שם הדומיין שלו. דומיין בעברית מהווה חיזוק ומיתוג תחום הפעילות העסקית, הסמל המסחרי והזהות של האתר, עם הדומיין בעברית המופיע בכתובת האתר.

    השותפים שלנו

    Skip to content