• בלוג
  • אחסון אתרים מבוסס LITESPEED

אחסון אתרים מבוסס LITESPEED

    אחסון אתרים מבוסס LITESPEED

    פורסם ב 22-11-2019

    זמן הטעינה של אתר הינו מדד חשוב ביותר וכל שנייה חשובה. טעינה מהירה יותר של אתר לא רק מספקת חוויית מבקרים טובה יותר, אלא גם תורמת רבות לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. אפילו שתי שניות נוספות של זמן טעינה עלולות להיות הגורם למישהו להישאר באתר או לעבור לאתר אחר. כאשר רוכשים שירות אחסון אתרים, הוא מוגדר בדרך כלל באמצעות LAMP (לינוקס, אפאצ’י, MySQL, PHP). כל חלקי התוכנה הללו הם קוד פתוח ומספקים מהירות וביצועים נהדרים. האלטרנטיבה ל- LAMP הינה LiteSpeed. המומחיות של שרת LiteSpeed ​​היא ביכולת שלו להתמודד עם תנועה כבדה יותר בהשוואה לאפאצ’י, כמו גם התמודדות טובה יותר ויעילה יותר עם התקפות DDoS.

    LiteSpeed מסייע להאצת האתר שלכם ושיפור הביצועים שלו. כמו כן, LiteSpeed כולל FireWall ומגן על האתר שלכם מהתקפות DDoS, הזרקות SQL ועוד. לקוחות אחסון אתרים יכולים להתקין פלאגינים ייעודים של LiteSpeed – פלאגינים שמטרתם להאיץ אתרי וורדפרס, ג’ומלה, מג’נטו ודרופל. ניהול אחסון האתר והפלאגינים הינו קל, פשוט וידידותי למשתמשים בכל הרמות
    שרת אחסון אתרים מבוסס LiteSpeed מספק מהירויות טעינה מהירות של פי 2 עד 5! שרת LiteSpeed נותן בידי לקוחות אחסון אתרים אפשרות להקטין את עומס התעבורה (איזון עומסי תעבורה באתר למניעת קריסה ועצירת השירות) וכך ליהנות מעלויות אחסון נמוכות יותר, ביצועי שרת טובים יותר ואבטחה הדוקה יותר. כמו כן, לשרת אחסון אתרים מבוסס LiteSpeed קיימת אינטגרציה מלאה עם CloudLinux (CDN).

    בעלי אתרי ג’ומלה, וורדפרס, דרופל ומג’נטו פועלים כל הזמן לשיפור ומיטוב ביצועי האתרים שלהם. האצת אתרים אינה משימה קלה ולרוב היא מבוצעת על ידי מקצוענים בתחום. ניהול מטמון של LiteSpeed נועד לתת בידי בעלי אתרים את הסיכוי לביצועים הטובים ביותר. הרחבות LSCache לאתרים מאפשרות ללקוחות אחסון אתרים ובעלי אתרים להשתמש בארכיטקטורה מובנית אירועים וכן בפתרונות מהירות המשולבים בה, כך שחווית המשתמשים באתרים תהיה טובה יותר וחוויה זו עשויה להעלות את יחסי ההמרה של האתר. אחסון אתרים LiteSpeed מגיע עם אבטחה משופרת וגם עם תכונות נגד מתקפות DDoS, אשר מעלות באופן ניכר את זמינותם של האתרים.

    ג’טסרבר מציעה ללקוחותיה שירות אחסון אתרים מבוסס LiteSpeed, כך שבעלי אתרים יכולים ליהנות מיתרונות המהירות והאבטחה של LiteSpeed. בעלי אתרי ג’ומלה, וורדפרס, דרופל ומג’נטו (לרבות אתרים מרובי שפות) יכולים גם ליהנות מיתרונות ניהול המטמון של התוספים הייעודים למערכות ניהול תוכן אלו, כמו למשל ניהול מטמון תוכן ציבורי הפתוח לכל משתמש ניגש לאתר במקביל לניהול תוכן פרטי המיועד למשתמשים המתחברים לאתר באמצעות שם המשתמש והסיסמא שלהם. ניהול חכם זה משפר את מהירות הטעינה של כל דפי האתר, לרבות דפים אשר כוללים מידע פרטי או אישי של המשתמשים הרשומים.

    בעלי אתרים ובעלי עסקים המעוניינים במהירות גלישה גבוהה, שיפור קידום האתר במנועי חיפוש וכן, תמיכה בעברית – עשו בחירה נכונה: אחסון אתרים בישראל של Jetserver ותוכלו ליהנות מחוויית טכנולוגיה ושירות שלא הכרתם!

    השותפים שלנו

    Skip to content