- בלוג
- ביטול שירותי אחסון
ביטול שירותי אחסון
ביטול שירותי אחסון
פורסם ב 28-10-2025
יכולות להיות כמה וכמה סיבות אשר בגללן תרצו לבטל את שירותי האחסון אצלנו. אולי הגעתם ליעד שהביא אתכם לרכוש את שירותינו מלכתחילה. ייתכן שהצרכים והיעדים שלכם השתנו, ואיתם גם השירות לו אתם זקוקים. תהיה הסיבה אשר תהיה, ניתן לבצע ביטול שירותי אחסון בכל עת – כל חבילות השירות שלנו הן ללא התחייבות.
המדריך הבא יסביר לכם כיצד לבצע ביטול שירותי אחסון במהירות, דרך ממשק המשתמש שלכם.
בנוסף, כדי לבטל שירות ענן, תוכלו להשתמש ב-מערכת הענן שלנו.
אם הסיבה לביטול שירותי אחסון קשורה לשירות עצמו, אלינו, או למשהו שאתם צריכים, אתם מוזמים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו – אנחנו בטוחים שנמצא את הדרך לענות על מבוקשכם ולפתור את העניין, אם ישנו כזה.
ביטול שירותי אחסון דרך ממשק המשתמש
א. כדי לבטל בעצמכם את שירותי האחסון אליהם אתם רשומים, עליכם להיכנס ל-איזור הלקוחות ב-אתר שלנו. באיזור הלקוחות, הזינו שם משתמש וסיסמה והקליקו על “כניסה לאתר” כדי להיכנס לממשק המשתמש האישי שלכם.

בפניכם יוצג עמוד הבית של ממשק המשתמש האישי שלכם.
- בתיבה העליונה מצד ימין, תוכלו לראות לכמה מוצרים ו/או שירותים אתם רשומים ב-Jetserver.
- בתיבה מתחתיה, תוכלו לראות רשימה של המוצרים והשירותים אליהם אתם רשומים אצלנו.

.ב. בממשק המשתמש האישי שלכם, בתפריט מצד ימין, הקליקו על מוצרים ושירותים

ג. בפניכם יפתח עמוד המוצרים והשירותים שלכם.
העמוד מפרט באילו שירותים אתם משמשים, מהו מחירם, ומהו תוקף התשלום עליהם (כלומר, מתי מתבצע החיוב הבא, או מהו סוף תקופת החיוב).

ד. כדי לבטל את אחד מהמוצרים, בפינה השמאלית העליונה של תיבת המוצר אותו ברצונכם לבטל, הקליקו על שלוש הנקודות האנכיות.

ה. בתפריט שייפתח, הקליקו על לבטל את המוצר.

הערה: החשבון בו השתמשנו לשם ההדגמה רשום לשירות השרת הוירטואלי בלבד. למוצרים אחרים, התפריט יהיה בעל אפשרויות שונות, אך אופציית ביטול המוצר תמיד תופיע בהן.
ו. בפניכם תיפתח תיבת ביטול המוצר.

בתיבה, יופיעו:
- שמו של המוצר שברצונכם לבטל.

- תפריט בחירה למועד ביטול המוצר – מידי (תוך 24 שעות) או בסוף תקופת החיוב.

- תיבה בה תוכלו לציין בקצרה מדוע אתם מבטלים את השירות.
 אינכם חייבים לציין סיבה לביטול שירותי אחסון – כפי שאמרנו, כל השירותים הנם ללא התחייבות. עם זאת, נשמח אם תכתבו שורה או שתיים – אנחנו שואפים לשיפור מתמיד של השירותים שלנו, והפידבק שלכם יעזור לנו מאוד.

כדי לבטל את השירות, הקליקו על לבטל את המוצר.

ז. השירות יבוטל במסגרת הזמן שבחרתם למועד הביטול (תוך 24 שעות, או בתום תקופת החיוב). לאחר מועד זה, השירות לא יופיע יותר ברשימת המוצרים שלכם.
ביטול דרך מערכת הענן
כדי לבצע ביטול שירותי ענן דרך מערכת הענן, עליכם להיכנס ל-מערכת הענן שלנו. אם אינכם יודעים כיצד למערכת הענן, כתבנו בשבילכם מדריך מפורט.
הערה: המדריך מתייחס לביטול שירותי אחסון מסוג שרת וירטואלי, לשם ההדגמה. ביטול שירותים אחרים מתבצע באופן דומה – המדריך נועד לתת לכם מושג כיצד לבצע את הביטול דרך מערכת הענן.
אם אתם מסתבכים, תמיד תוכלו לבצע ביטול שירות אחסון דרך ממשק המשתמש, או ליצור איתנו קשר.
א. במערכת הענן, בתפריט משמאל, הקליקו על My Cloud. בתפריט שייפתח, הקליקו על Servers.
בפניכם ייפתח פאנל ניהול השרת.

ב.בפאנל ניהול השרת, הקליקו על סמל מפתח הברגים (כפתור Actions), מימין לשמו של השרת.
 בתפריט שיפתח, הקליקו על Terminate Server.

ג. המערכת תציג הודעה, ובה היא שואלת האם אתם בטוחים שברצונכם לבטל את השרת הוירטואלי.

המערכת תתריע בפניכם כי:
- ביטול השרת ישמיד את השרת עצמו ואת כל הנתונים שבו.
- במידה ובחרתם בתשלום חודשי על השרת, התשלום לחודש זה ייגבה, ללא קשר ליום בו תבטלו את השרת.
הערה: במקרה של תשלום על בסיס יומי, התשלום ייגבה לאותו היום, ללא קשר לשעה בה ביטלתם את השרת.
ד. כדי לבטל את השרת הוירטואלי, עליכם לאשר את הביטול באמצעות הקלדת שמו של השרת בשדה המתאים.
לאחר שהקלדתם את שמו של השרת, הקליקו על Terminate Server.

ה. לימנו של שם השרת יופיע מעגל מסתובב, כלומר, בשרת מתבצעת פעולה.

לאחר כמה שניות, השרת ייעלם מפאנל ניהול השרת.

ו. השירות בוטל בהצלחה.
למען אבטחת השרתים שלכם, מומלץ להתנתק ממערכת הענן לאחר שסיימתם להשתמש בה.
הקליקו על Log Out בפינה הימנית העליונה של מערכת הענן.

לשאלות נוספות על ביטול שירותי אחסון, צרו איתנו קשר – אנחנו זמינים בכל שעה, בכל יום.
