• בלוג
  • אחסון אתרים בישראל

אחסון אתרים בישראל

    אחסון אתרים בישראל

    פורסם ב 31-12-2018

    אחסון אתרים הוסטינג Hosting, הינו שירות טכנולוגי המאפשר ליחידים וארגונים לאחסן מידע טקסטואלי, גרפיקה, וידאו וכל סוג תוכן אחר, באופן בו קיימת אליו גישה דרך האינטרנט. שירות טכנולוגי זה מאפשר לבעל האתר להתמקד בתוכן אתר האינטרנט שהוא יוצר ומנהל, כאשר תשתיות החומרה והתוכנה הנדרשות לצורך אחסון אתרים הוא מקבל מספק שרותי אחסון אתרים.

    אחסון אתרים בישראל הוא הרבה מעבר לביטוי חיפוש בגוגל. אחסון אתרים בישראל הוא חלק מקונספט רחב הכולל בין היתר מושגים טכניים אשר יוסברו בהמשך, כגון: אחסון אתרים בישראל מאפשר מהירות גלישה גבוהה יותר מאשר אחסון אתרים בחו”ל, אחסון אתרים בישראל מסייע רבות בתחום קידום אתרים בישראל, אחסון אתרים בישראל מתאפיין בפאנל ניהול הפועל על בסיס תמיכה בעברית. אך לא זו בלבד! אחסון אתרים בישראל הוא חלק מהגאווה הלאומית שלנו, כאשר אחסון אתרים בישראל מהווה נדבך נוסף בתחום קידום עסקים כחול-לבן. כאשר אתם מאחסנים אתרים בישראל, אתם למעשה מרוויחים פעמיים: פעם אחת מקבלת מהירות גלישה גבוהה באתר שלכם, קידום טוב יותר של האתר בגוגל ישראל וקבלת תמיכה בעברית ופעם נוספת – מחיזוק הכלכלה העצמאית בישראל, קידום עסקים כחול-לבן והכרה מלאה של רשויות המס בישראל באחסון אתרים בישראל כהוצאה מוכרת לצרכי מס. אם תיכנסו בעובי הקורה, תוכלו לראות על נקלה כי אחסון אתרים בחו”ל אכן יכול להיחשב על ידי רשויות המס כהוצאה מוכרת, אך רק לצרכי מס הכנסה. אחסון אתרים בישראל מזכה אתכם גם בהכרה בשיעור המע”מ הנכלל באחסון אתרים בישראל, כהוצאה מוכרת. בהיבט זה, קידום עסקים כחול-לבן מסייע למעשה בקידום גם העסק שלכם, היות ובראיה כלכלית כוללת, כאשר הון “מתגלגל” באותו שוק מדיני, בסופו של דבר הוא חוזר אליכם, בין אם בתור הכנסה ישירה ובין אם בהכרה כהוצאה לצרכי מס.

    אחסון אתרים בישראל

    נדון עתה במספר היבטים טכניים המעמידים אחסון אתרים בישראל ביתרון ניכר ומשמעותי על פני אחסון אתרים מחוץ לגבולות ישראל:

    אחסון אתרים בישראל – מהירות גלישה גבוהה

    למיקום הגיאוגרפי של שרת אינטרנט קיימת השפעה רבה על מהירות הגלישה באתר אינטרנט המאוחסן באותו שרת. ניקח לדוגמא אתר אינטרנט ישראלי המיועד בתוכנו ובעיצובו לקהל יעד בישראל, אך אתר זה מאוחסן אצל ספק שירות אחסון אתרים המשתמש בשרת אינטרנט המוצב פיזית במדינה כלשהי בארה”ב. גולש בישראל אשר ירצה לגלוש באותו אתר, יוצר בכניסתו לאתר בקשה לקבלת מידע משרת אינטרנט אשר צריך להשתמש במספר צמתי אינטרנט על מנת להעביר את אותו מידע לגולש היושב בישראל. במצב זה, זמן ההמתנה של הגולש הישראלי קבלת המידע הוא ארוך יחסית וכאשר ידוע לכל כי “זמן שווה כסף”, מקבל ביטוי זה חיזוק בכך שאיש לא ימתין יותר מ-5 שניות לעלייה מלאה של האתר ולאחר זמן קצר זה, יחזור לתוצאות החיפוש ויבחר באתר אחר. תארו לעצמכם שמדובר באתר מסחר מקוון המכיל מידע טקסטואלי וגראפי רב עבור קונים ישראליים פוטנציאליים ואתר זה מאוחסן מחוץ לגבולות ישראל, תוך 5 שניות נגזר דינו להפסיד לקוח רק בגלל מהירות גלישה איטית! אנו חיים באוטוסטראדת המידע ומה שלא מגיע לידינו במהירות, אנו פשוט מתעלמים ממנו ללא פשרות. אתר ישראלי המיועד לקהל יעד היושב בישראל חייב להיות מאוחסן בשרת הממוקם גיאוגרפית בישראל. מהירות העלייה של אתר המאוחסן בישראל תהיה גבוהה מאד. אתר כזה יהיה מאופיין על ידי מהירות גלישה גבוהה, היות והוא אינו צריך מעבר המידע דרך צמתי אינטרנט רבים על מנת להעביר את המידע לגולש. אחסון אתרים בישראל מונע “בריחת” גולשים מאתר האינטרנט שלכם, שכן המידע באתרכם מועבר אליהם במהירות, בזכות מהירות גלישה גבוהה המאפיינת אתרים בקרבה גיאוגרפית לשרת האחסון שלהם.

    כנסו למידע נוסף על:

    אחסון אתרי וורדפרס
    אחסון אתרי ג’ומלה
    מחשוב ענן

    אחסון אתרים בישראל – קידום במנועי חיפוש

    נודה על האמת: כולנו, או לפחות רובנו המכריע משתמש בגוגל כמנוע לחיפוש מידע באינטרנט. גוגל מייעדים מנוע חיפוש על פי פילוח מדיני, כך שלמשל מנוע החיפוש של גוגל בישראל הוא: google.co.il ומנוע החיפוש של גוגל בבריטניה נמצא בכתובת: google.co.uk. בצורה כזו, מסוגל גוגל לפלח את מערך החיפושים שבה, על פי המדינה בה נמצא הגולש המבצע חיפוש באמצעות המנוע שלו. במילים אחרות, גוגל יוצא אבחנה בין שרתי אינטרנט על פי המיקום הגיאוגרפי שלהם. נציין בעניין זה, כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר של גוגל לקביעת מיקומו של אתר בתוצאות החיפוש, הוא מיקומו הגיאוגרפי של השרת, בו מאוחסן אותו אתר. גוגל יראה באתר המאוחסן בישראל כרלוונטי יותר עבור גולשים בישראל וימקם אותו גבוה יותר בתוצאות החיפוש, מאשר אתר דומה – מתחרה אשר מאוחסן בשרת אינטרנט מחוץ לגבולות ישראל. קידום אתר במנועי חיפוש הינו מרכיב עיקרי של אסטרטגיית שיווק יעילה. אחסון אתרים בישראל מהווה נדבך נוסף וחשוב עבור קידום במנועי חיפוש, כאשר גוגל ישתמש בפרמטר של מיקום האתר בהתאם למיקום הגיאוגרפי של שרת האינטרנט בו מאוחסן האתר, לקביעת דירוג האתר בתוצאות החיפוש. אתר המאוחסן בישראל ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר אותו אתר המאוחסן בחו”ל.

    אחסון אתרים בישראל – תמיכה בעברית

    אין ספק כי אחד השיקולים בבחירת ספק שירותי אחסון אתרים, הוא נושא שירות הלקוחות והתמיכה, הן בהצטרפות לאחת מחבילות האחסון והן בתפעול השוטף. על אף עלות כספית נמוכה יותר בבחירת אחסון אתרים בחו”ל, יש לדעת מראש כי כל ההתנהלות הכספית והטכנית שלכם מאותו רגע, תהיה באופן מלא ומוחלט באנגלית. כלומר, החל מרגע רכישת חבילת אחסון אתר בחו”ל, דרך הגדרות דואר אלקטרוני, הפניות, הרשאות לספריות, תמיכה במסדי נתונים וכלה בתמיכה שוטפת – הכל יתבצע באנגלית. לדוגמא: פתיחת קריאת שירות, התכתבות או שיחה (טלפונית, צ’ט) עם נציג תמיכה וכן, פתרון הבעיה – לא יהיו בעברית, אלא יהיו באנגלית. לא כולנו דוברי אנגלית כשפת אם וגם דוברי אנגלית טובה, לא תמיד מסוגלים להתמודד עם אנגלית טכנית ככלל ועם אנגלית טכנית כתובה בפרט. אחד היתרונות הבולטים ואולי החשוב מכל, היות ומדובר ביתרון המתפרס על פני טווח זמן ארוך, הוא בכך שאחסון אתרים בישראל ניתן יחד עם תמיכה מלאה בעברית. החל מהצגת חבילות האחסון לבחירתכם, דרך רכישה מאובטחת של חבילת אחסון אתרים המתאימה לכם ביותר וכלה בתפעול השוטף – הכל מתבצע תוך תמיכה מלאה בעברית. למעשה, תמיכה בעברית חוסכת לכם את הצורך בידע מוקדם כלשהו בנושא אחסון אתרים בישראל, שכן נציגי המכירה ושירות הלקוחות ישמחו לתת לכם שירות מלא בעברית.

    Jetserver הינה אחת החברות הותיקות בתחום אחסון אתרים העוסקת משנת 2006 בתחום אחסון אתרים בישראל. רכישת חבילת אחסון אתרים בישראל מחברת Jetserver תיתן בידכם הבטחה לכך שהאתר שלכם יהיה מאופיין על ידי מהירות גלישה גבוהה בזכות העובדה ששרתי האינטרנט ושרתי הגיבוי של Jetserver ממוקמים בישראל. אחסון אתרים בישראל של Jetserver יאנדקס את האתר שלכם בגוגל כאתר ישראלי הממוקם בישראל ומיועד לקהל יעד ישראלי ובכך ישפר משמעותית את דירוג האתר שלכם בשאילתות חיפוש אשר תתבצענה בישראל. אחסון אתרים בישראל של Jetserver מבטיח לכם תמיכה בעברית בכל נושא הקשור לעניין אחסנת אתר האינטרנט שלכם.

    בעלי אתרים ובעלי עסקים המעוניינים במהירות גלישה גבוהה, שיפור קידום האתר במנועי חיפוש וכן, תמיכה בעברית – עשו בחירה נכונה: אחסון אתרים בישראל של Jetserver ותוכלו ליהנות מחוויית טכנולוגיה ושירות שלא הכרתם!

    השותפים שלנו

    Skip to content