אחסון פורום phpBB

    אחסון פורום phpBB

    פורסם ב 29-08-2019

    phpBBאחסון פורום PHPBB היא מערכת פורומים חינמית. ניתן להשתתף בדיונים, להביע דעות ולהכיר זה את זה. עם מיליוני התקנות ברחבי העולם, phpBB, שנוצרה לראשונה בשנת 2000, הינה כיום מערכת הפורומים בעלת הקוד הפתוח הכי נפוצה בעולם. המערכת תורגמה ל-76 שפות עד כה.

    מיליוני אנשים משתמשים ב-phpBB על בסיס יום-יומי, ובכך בוחרים בה כמערכת הפורומים בעלת הקוד הפתוח הנפוצה בעולם. phpBB, על שלל התוספות המפותחות עבורה, מתאימה לאתרים בכל גודל ובכל סוג.

    משתמשים חדשים יעריכו את לוח הניהול המקיף של phpBB, המאפשר התאמה אישית אפילו של התכונות הכי סבוכות ללא צורך בעריכת קוד בצורה ישירה. לעומתם, משתמשים מתקדמים יעריכו את הקלות בה ניתן לשלב את phpBB עם מערכות אחרות, ואת גמישותה הרבה.

    בגלל ש-phpBB משוחררת תחת הרשיון הציבורי הכללי של GNU, ניתן לבצע שינויים בקוד ללא צורך בבקשת רשות מיוחדת מקבוצת phpBB. בהתאם לכך, phpBB מבוססת על מודל הקוד הפתוח, המאפשר לכל אחד ליצור תוספות למערכת – עיצובים מגוונים, שדרוגים קטנים ושימושיים ואפילו מערכות מקיפות שמשתלבות עם מערכת הפורומים שלך. תודות לקוד הפתוח, ‘צוות הפיתוח’ של phpBB הוא בפועל בלתי מוגבל – איש עסקים מלוס אנג’לס, מעצבת גרפית מרמת השרון ומתכנת חובב מלונדון יכולים כולם לתרום את חלקם למען הפרויקט. עם זאת, הנהלת הפרויקט מקפידה על כך ש-phpBB תישאר מערכת מאובטחת היטב ותציע ביצועים מעולים.

    כדי להתקין את phpBB באופן תקין, על השרת לעמוד במספר דרישות. כאן ב-JETSERVER לקחנו את העניין ברצינות והתאמנו את השרת באופן מלא לדרישות הקדם של המערכת ע”פ האתר של phpBB העולמי.

    *** אין בעיות של בעלות על קבצים, באמצעות מודולים של SuPHP ו-SuEXEC של APACHE בעל החשבון תמיד יהיה הבעלים של הקובץ.
    *** הרשאות – 644 לקבצים, 755 לתיקיות. אין צורך (וגם בלתי אפשרי) להשתמש בהרשאת 777 שמהווה בעיית אבטחה.
    *** תמיכה ב-ImageMagick
    *** שרת MYSQL גרסא 5 ומעלה
    *** PHP גרסא 5 ומעלה
    *** תמיכה ב-XML
    *** תמיכה בדחיסת ZLIB
    *** תמיכה בשרת FTP מרוחק

    * אנחנו מספקים שרות התקנה אוטומטי של phpBB
    * לקוחות חדשים – ניתן לציין בטופס ההזמנה שאתם מעוניינים בהתקנה והמערכת תתוקן באופן מיידי עם פתיחת החשבון!
    * ניתן להתקין את המערכת בעברית או באנגלית, לפי בחירתכם.

    השותפים שלנו

    Skip to content