• בלוג
  • איך בוחרים אחסון אתרים?

איך בוחרים אחסון אתרים?

    איך בוחרים אחסון אתרים?

    פורסם ב 29-08-2019

    כיצד להתאים את חבילת האחסון האתר לצרכי הלקוח?

    “איך לבחור חבילת אחסון אתרים?” – שאלה זו נובעת למעשה מהצורך לבדוק כיצד ניתן להתאים את חבילת אחסון האתרים לצרכים ולדרישות של הלקוח. יתר על כן, הצורך לבדוק את התאמתה של חבילת אחסון אתרים ללקוח, חייב להנחות את חברת אחסון האתרים שכן במידה וחבילת האחסון לא תתאים ללקוח ולצרכיו או דרישותיו, עלולה חווית אחסון האתר להיות שלילית הן עבור הלקוח והן עבור חברת האחסון.

    בתחום אחסון אתרים, נמכרות רוב חבילות האחסון כמוצרי מדף בעלי שונות קבועה מראש, למעט כמובן אחסון אתרים VPS ואחסון אתרים בשרת ייעודי, בהם ניתן להתאים מראש ובמשך הזמן את מאפייני השרת המאחסן את האתר או את היישום המקוון. יש לציין כי גם במצב בו נמכרות חבילות אחסון אתרים כמוצרי מדף בעלי מאפיינים שונים זה מזה, יכולים ברוב המקרים לקוחות אחסון אתרים להחליף או לעבור בין חבילת אחסון אתרים אחת לחבילת אחסון אחרת.

    מאמר זה יעסוק בשני ההיבטים המרכזיים בבחירה ובהתאמה של חבילת אחסון האתר לצרכים ולדרישות האחסון של הלקוח: תפקיד חברת האחסון ושיקול הדעת של הלקוח.

    רוצים לדעת איך לבחור אחסון אתרים אשר יתאים לדרישות ולצרכים שלכם? צרו עמנו קשר ואנו נאפיין עמכם באופן מקצועי וסבלני את חבילת אחסון האתרים הטובה ביותר עבורכם.

    איך בוחרים אחסון אתרים? – תפקידה של חברת האחסון

    חברות אחסון אתרים מאפשרות רכישת חבילות אחסון שיתופי על פי מספר פרמטרים קבועים: נפח אחסון (קבוע או ללא הגבלה), תעבורה חודשית (קבועה או בלתי מוגבלת), דומיינים, סאב-דומיינים, תיבות דוא”ל, בסיסי נתונים (גם אלו – בכמויות קבועות או ללא הגבלה), תעודת SSL (Auto SSL חינמית או תעודה מסחרית) וכן – מיקומים שונים של שרתי האחסון (בארץ או בחו”ל).

    חברות אחסון אתרים מאפשרות גם רכישה של חבילות אחסון עבור ריסלרים, כלומר לקוחות אשר רוכשים אחסון וביכולתם להשתמש בנפח ובתעבורה שהוקצו להם בחבילת הריסלר כדי להגדיר באופן עצמאי חבילות אחסון אתרים ולמכור אותן כאילו היו חברת אחסון בעצמם.

    בחירה אפשרית נוסף של חבילת אחסון אתרים יכולה להיות על פי שיקול דעת מתאים, בין אחסון אתרים או יישומים מקוונים בשרתים ייעודיים, או אחסונם בשרתי VPS. חשוב לציין בנקודה זו, כי מוטלת חובה על חברת אחסון אתרים ליידע את הלקוח כי לצורך בחירה בשתי אפשרויות אחסון אלו דרוש ללקוח ידע טכני מתקדם על מנת להפיק את התועלת המרבית מאחסון בשרת ייעודי או אחסון ב- VPS. יחד עם זאת, יכולה חברת אחסון האתרים להציע ללקוח לנהל עבורו את מערך האחסון בשרת ייעודי או VPS, כמובן בתוספת תשלום.

    לא כל לקוח אחסון אתרים מכיר את עולם המושגים בתחום ולכן חייבת חברת אחסון אתרים מקצועית לוודא עם הלקוח כי חבילת האחסון שירכוש, אכן תתאים לצרכים ולדרישות שלו. הדרך הטובה ביותר לעשות כן, הינה באמצעות שיחת עומק של נציגי חברת האחסון עם הלקוח, אפיון הצרכים והדרישות שלו אל מול התקציב אותו הוא מבקש להשקיע ולבסוף – החלטה משותפת בדבר חבילת האחסון המתאימה ביותר ללקוח.

    במצב בו השאלה המרכזית של לקוח אחסון אתרים היא “איך לבחור אחסון אתרים?” – על חברת האחסון לגלות אחריות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר בייעוץ הניתן על ידה ללקוח, גם אם בסופו של יום יבחר הלקוח בחבילת אחסון זולה, כל עוד תעלה בקנה אחד חבילת האחסון עם הצרכים והדרישות שלו.

    מתלבטים בשאלה איך לבחור אחסון אתרים? אנו כאן כדי לייעץ לכם מהי חבילת אחסון האתרים המתאימה והטובה ביותר עבור אתר האינטרנט שלכם.

    איך לבחור אחסון אתרים? – שיקול דעת הלקוח

    בחירת הלקוח בחבילת אחסון אתרים תלויה ברוב המקרים במערכת ניהול התוכן איתה בונה ומתפעל הלקוח את אתר האינטרנט שלו. במילים אחרות, מבחינת הלקוח – בחירה בחבילת אחסון תהיה תלוי לרוב בשאלה “איך לבחור אחסון אתרים לג’ומלה?”, “איך לבחור אחסון אתרים לוורדפרס?”, “איך לבחור אחסון אתרים למג’נטו?”. חברות אחסון אתרים מייעדות פעמים רבות חבילות אחסון למערכות ניהול תוכן ספציפיות ובהיבט הלקוח, בחירה בחבילת אחסון המתאימה למערכת ניהול התוכן איתה הוא עובד, מהווה שיקול דעת מרכזי.

    חשוב להבין כי ברוב המקרים, אין הלקוח מכיר את מכלול המאפיינים, האפשרויות והקונפיגורציות של מערך אחסון האתר, אלא מתבסס על ההכרה כי הבחירה שלו בחבילת אחסון מסוימת תהווה עבורו פתרון אולטימטיבי לנראות ולתפעול האתר או היישום המקוון שברשותו. עם זאת, על לקוח אחסון אתרים לקחת בחשבון מספר היבטים נוספים אשר חייבים להשפיע על שיקול הדעת שלו בבחירת חבילת אחסון:

    *** מהו נפח האתר? במידה ומדובר באתר בעל נפח גבוה ועל אחת כמה וכמה, באתר אשר נפחו ילך ויעלה עם הזמן, מומלץ לבחור בחבילת אחסון אתרים ללא הגבלה לנפח.
    *** מהי התעבורה החודשית הצפויה באתר? עבור אתר אינטרנט אשר עתיד להיות פעיל מאד מבחינת כניסות לאתר, הורדת תכנים והשתתפות גולשים הפעילות אינטראקטיבית – מומלץ לבחור בחבילת אחסון אתרים ללא הגבלת תעבורה.
    *** כמה בסיסי נתונים יפעלו באתר? ברוב המקרים, פועלים אתרים באמצעות בסיס נתונים אחד. אולם כאשר מדובר באחסון אתרים עבור מספר דומיניים, או אפילו עבור דומיין ראשי אחד בעל מספר סאב דומיינים בהם תפעלנה מערכות תוכן מבוססות מסדי נתונים – מומלץ לבחור באחסון אתרים ללא הגבלת בסיסי נתונים.
    *** במידה ומדובר באחסון אתרים בעל יותר מדומיין אחד – האם יש לאפשר גישה לכל הדומיינים באמצעות פאנל ניהול אחסון אחד, או שלכל דומיין יש לאפשר פאנל ניהול אחסון משלו? תשובה לשאלה זו עונה על הצורך להתאים את חבילת האחסון ללקוח אחסון אתרים שיתופי, או ללקוח אחסון אתרים ריסלר.
    *** האם אחסון האתר דורש מערכת הפעלה נפרדת או תוכנות שאינן ניתנות להתקנה באחסון אתרים שיתופי? במידה והתשובה חיובית, מומלצת בחירה באחסון אתרים בשרת ייעודי או אחסון VPS.
    *** מהו התקציב החודשי המיועד לתשלום עבור אחסון האתר? שאלת מחיר אחסון אתרים מהווה גם היא מקור להפעלת שיקול דעת לצורך בחירה בחבילת אחסון. מומלץ לבחור בחבילת אחסון אתרים אשר תואמת לתקציב המתוכנן ובמשך הזמן, על פי הצורך והדרישות, לשדרג את חבילת האחסון.
    מחפשים חברת אחסון אתרים אשר תעזור לכם לבחור חבילת אחסון מתאימה? צרו עמנו קשר, אנו עומדים לרשותכם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר לסיוע בשאלה: “איך לבחור אחסון אתרים?”.

    אנו ממליצים לקרוא גם את המאמר “איך בוחרים חברת אחסון אתרים?” על מנת להבין את ההבדלים בשירות הניתן על ידי חברות אחסון אתרים ואת השאלות הנכונות אותן יש לשאול לפני הבחירה בחברת אחסון אתרים.

    השותפים שלנו

    Skip to content