אירוח אתרים בענן

    אירוח אתרים בענן

    פורסם ב 28-08-2019

    אירוח אתרים בענן – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול!

    אירוח אתרים בענן עושה שימוש במחשוב ענן המבוסס על משאבים מבוזרים כגון שרתים מרוחקים ומרכזי נתונים, במטרה לבצע טווח רחב של משימות הדורשות כוח מחשוב רב הדרוש להפעלת אתרי אינטרנט. אירוח בענן משתמש במשאבי נפח, זיכרון ועיבוד של מספר אשכולות שרתים המהווים למעשה את הענן. המשמעות היא שאתר האינטרנט משתמשים במשאבים וירטואליים זמינים של מספרים שרתים ולא באלו של שרת פיזי מקומי אחד, על מנת לספק את כל הדרישות של אירוח האתר: נפח, תעבורה, אבטחה. כל זאת, ללא צורך ברכישת חומרה כגון: ארונות שרתים, סוויצ’ים, שרתי Fire Wall, מערכות חשמל כפולות, מערכות קירור וכדומה.

    ספק שירותי אירוח בענן אמון על החומרה המיועדת להקמה ותפעול סביבת המחשוב בענן ולכן, ספק שירותי ענן מקצועי יסתמך על מערך חומרה אשר ייתן בידי לקוחותיו סביבת מחשוב מהירה ומאובטחת.

    הבדל מהותי בין האירוח אתרים בענן לבין האירוח אתרים בשרת ייעודי, הינו בעלויות ובתקציבי IT: אירוח אתרים בענן מספק תשתית וירטואלית מבוזרת ומבוסס על הקצאת משאבים מישתנה אשר אינה דורשת התחייבות לקוחות אחסון אתרים לעלויות ולמערך נוקשה של משאבי שרת, אלא ניתנת להתאמה תקציבית על בסיס הקצאת משאבים מותאמים אישית לכל אתר ואתר.

    סקלביליות – מדרגיות

    אירוח אתר בענן מספק למשתמשים בו את הרמה הגבוהה ביותר של ביצועי אתר האינטרנט, אשר מובטחת לא רק על ידי שרת אחסון אחד, אלא על ידי מספר שרתי אחסון.

    כמו כן גם מאופיין על ידי מדרגיות – איזון עומסים בשרתי האחסון בכל רגע נתון. אתר אינטרנט המאוחסן בענן ודורש מכל סיבה שהיא משאבים נוספים לצורך תפקודו, יוכל לקבל תמיכה זו באופן מיידי מבלי שמשתמשי האתר יחוו ירידה כלשהי בתפקוד האתר. הגדלת המשאבים הזמינים בענן עבור אתר, מהווה מקור מהימן גם להמשכיות העסקית שתוסבר להלן.

    המשכיות עסקית

    אירוח אתר בענן מבוסס על ארכיטקטורה המאפשרת המשכיות עסקית מבלי חשש ששרתי אחסון האתרים יפסיקו לפעול והאתר ירד מהרשת. למרות שניתן להבטיח את ההמשכיות העסקית של אתרי אינטרנט המתארחים בענן בסבירות של 99.9%, יש לציין כי האירוח האתרים בענן ממזער באופן ניכר את ההשפעות השליליות הקשורות להפסדים כתוצאה מאי הצגת האתר ברשת. כל אירוח אתרים בענן מסתמך על מרכזי נתונים המבטיחים יכולות גיבוי המאפשרות המשכיות העברת מידע גם במקרה של נפילת שירות האחסון.

    בזכות שימוש בטכנולוגיית ענן ניתן לעשות שימוש במנגנונים ומערכות אוטומטיים להפעלה מחדש של שירות האחסון, במקביל לאיסוף נתונים ואבחון הבעיה לצורך טיפול בה ומניעתה בעתיד. טכנולוגיית מחשוב בענן מבטיחה שלא תתקיים נקודת כשל אחת ולפיכך, מהווה אירוח אתרים בענן מקור מהימן הן להפעלת אתרי אינטרנט והן להתאוששות מאסון.

    חשוב לזכור, שאירוח אתרים בענן מספק לבעלי אתרים את השקט הנפשי הדרוש לקידום עסקיהם המקוונים, בידיעה שהחומרה והתוכנה העומדת מאחורי אירוח האתרים בענן עולים בקנה אחד עם תקני אבטחה מחמירים וכן, מאפשרים מידור משתמשים והעברת נתונים / מידע בהתאם להרשאות המשתמשים.

    השותפים שלנו

    Skip to content