בחירת שרת אחסון

    בחירת שרת אחסון

    פורסם ב 01-09-2019

    בחירת שרת אחסון מהווה חלק משיקול הדעת של לקוח אחסון אתרים בבואו להחליט אם הוא צריך אחסון אתרים שיתופי, אחסון בשרת VPS או אחסון בשרת ייעודי. לקוח המתלבט בדבר חייב להכיר ראשית את הצרכים והדרישות של המערכת המקוונת שלו, את הנפח הנוכחי והעתידי שלה וכן, את צפי התעבורה החודשי של המבקרים והמשתמשים במערכת.

    במאמר זה נדון בשלוש אפשרויות הקיימות בשוק: אחסון שיתופי, אחסון VPS, אחסון בשרת ייעודי.

    מתלבטים בנושא בחירת שרת אחסון? בג’טסרבר אחסון אתרים – ישמחו לתת ייעוץ מקצועי ולהציע חבילות מתאימות במחיר אטרקטיבי במיוחד. לפרטים והזמנות צלצלו:
    077-5452546

    אחסון שיתופי

    שרת אחסון שיתופי מיועד ללקוחות אחסון אתרים אשר ברשותם אתר אינטרנט אחד או יותר והם מנהלים את האתר או האתרים שלהם על ידי פאנל ניהול אחד בלבד. המשמעות העיקרית של בחירת אחסון שיתופי הינה העובדה כי האתר או האתרים של הלקוח יהיו על כתובת IP המשותפת לאתר/ים הלקוח עם אתר/י לקוחות נוספים של אחסון שיתופי.

    בחירת שרת אחסון שיתופי זולה בהשוואה לבחירת שרת אחסון VPS או בחירת שרת אחסון ייעודי. כמו כן, שרת אחסון שיתופי מחולק בחברת ג’טסרבר לתכניות: תכנית אחסון אישית, תכנית אחסון עסקית ותכנית אחסון מתקדמת. בכל התכניות הללו אין מגבלת נפח ואין מגבלת תעבורה – כל עוד עומדים בתנאי השימוש והשירות המוגדרים ללקוח. שרת אחסון שיתופי בחברת ג’טסרבר מספק אפשרות שימוש בתעודת SSL חינמית ובתכנית המתקדמת – גם בתעודת SSL מסחרית הניתנת חינם ללקוחות תכנית זו יחד עם דומיין co.il חינם וכתובת IP פרטית.

    שרת אחסון VPS

    שרת אחסון VPS מתאים בעיקר לבעלי אתר אינטרנט, או אתרי אינטרנט, או אפליקציות מקוונות – אשר דורשות ניתוק מכל חשבון אחסון אחר. שרת אחסון VPS עומד בפני עצמו והוא מהווה שרת לכל דבר, כאשר בניגוד לשרת אחסון ייעודי, שרת VPS הינו שרת וירטואלי המותקן יחד עם שרתים וירטואלים נוספים על שרת פיזי אחד. שרת אחסון VPS אינו חולק כתובת IP עם שרתים או חבילות אחסון אחרות, אינו חולק נפח ותעבורה כמו שרת אחסון שיתופי וכאמור, הוא עומד בפני עצמו לכל דבר.

    שרת אחסון VPS מאפשר ללקוח להתקין על השרת כל מערכת הפעלה העולה על דעתו, כל תוכנה, כל פלטפורמה מקוונת וכל יישום שהוא. עלות אחסון שרת VPS גבוהה יותר מאשר עלות שרת אחסון שיתופי והיא תלויה גם במשאבים המעבד, הזיכרון והנפח הדרושים לשרת הוירטואלי. שרת זה מיועד למשתמשי אחסון מנוסים, כאשר גם משתמשים שאינם בעלי ידע וניסיון בתחום יכולים לרכוש את השירות מחברת ג’טסרבר יחד עם שירות ניהול.

    שרת אחסון VPS מאפשר גמישות ומדרוג משאבי השרת, כך שבמידת הצורך ניתן תמיד לשדרג את המשאבים על מנת שיתאימו לדרישות המערכת המקוונת וכן, בעת הצורך ניתן גם להקטין את המשאבים. כמו כן, בחברת ג’טסרבר השרתים הפיזיים עליהם מותקנים שרתי ה – VPS מבוססים SSD כך שהם מהירים ואמינים.

    שרת אחסון ייעודי

    בחירת שרת אחסון ייעודי תאפשר ללקוח לעשות שימוש בשרת פיזי פרטי. עלות שכירת שרת אחסון ייעודי נמוכה הרבה יותר מאשר רכישת שרת, אולם גבוהה יותר מאשר שכירת שרת VPS. יחד עם זאת, יש לציין כי בחירת שרת אחסון ייעודי בחברת ג’טסרבר תספק ללקוח עולם אפשרויות התאמה אישית של שרת האחסון הייעודי. שרת אחסון ייעודי מאפשרת שימוש בלעדי של הלקוח בכל משאבי השרת: מעבד, זיכרון, נפח, רוחב פס.

    הבסיס לבחירת אחסון ייעודי בחברת ג’טסרבר הינו אמינות ומהימנות החומרה: שרתים מהירים, יציבים ואמינים אשר מבטיחים לבעלי השרת שקט נפשי ויכולת להתמקד בפיתוח העסק.

    השותפים שלנו

    Skip to content