רכישת דומיין

    רכישת דומיין

    פורסם ב 29-08-2019

    דומיין ישראלי או דומיין בינלאומי? – חשיבותו של בחירת סיומת נכונה לאתר

    רכישת דומיין הינה השלב הראשון בתהליך בניית אתר אינטרנט ואחסון האתר בשרתים המיועדים לכך. הדומיין הוא שם המתחם של אתר האינטרנט ועליו לשקף את מהות האתר, את שם המותג, או את השם המסחרי של הארגון וזאת, בהנחה ששם הדומיין הרצוי פנוי לרכישה. ICANN – איגוד האינטרנט העולמי, הוא האחראי על הקצאת שמות דומיין וסיומות דומיינים. TLD – Top Level Domain הינו הסיומת של דומיינים, לדוגמא: co.il, com, net וכדומה. רכישת דומיין תתחיל תמיד בחיפוש שם הדומיין בסיומת ישראלית או בינלאומית ובמידה ושם הדומיין הרצוי פנוי לרכישה, ניתן יהיה לרכוש את הדומיין ולהגדיר עבורו כתובות DNS המפנות לשרתי אחסון האתר.

    אתרים רבים בישראל ובחו”ל מאפשרים רכישה של דומיין בסיומות שונות, כאשר טווחי המחירים עבור קניית דומיין שונים לרוב בין אותם אתרים ומשתנים על פי הפופולריות של הסיומת המבוקשת והביקוש עבורה. חברות אחסון גדולות ומקצועיות, לרוב יאפשרו רכישה של דומיין ואחסון בחבילה אחת ואף לעיתים יספקו ללקוח את הדומיין כמתנה על רכישת חבילת אחסון גדולה, בין אם מדובר בקניית דומיין ישראלי או ברכישת שם דומיין בינלאומי.

    רכישה של דומיין ישראלי או בינלאומי מחייבת הגדרת כתובת DNS לדומיין, כך שהדומיין יפנה לכתובות ה- DNS של חברת אחסון האתר. את הגדרת ה- DNS יש לבצע דרך ממשק ניהול הדומיין, באתר ממנו הוא נרכש. בעת רכישת דומיין ואחסון כחבילה אחת, בדרך כלל כבר יוגדרו אוטומטית כתובות ה- DNS של הדומיין לחבילה של אחסון האתר. אולם, יש לזכור כי בכל מקרה, לצורך העברת דומיין ישראלי ובינלאומי, או העברת אחסון האתר לספק שירותים אחר – יהיה צורך לעדכן ידנית את כתובת ה- DNS של הדומיין.

    [xyz-ihs snippet=”DOMAINS-PAGE-PKG1″] [xyz-ihs snippet=”DOMAINS-PAGE-PKG2″] [xyz-ihs snippet=”DOMAINS-PAGE-PKG3″]

    העברת דומיין עולמי כרוכה בעלות חידוש

    רכישת דומיין ישראלי לעומת דומיין בינלאומי

    דומיין ישראלי (co.il) הינו בעל חשיבות גבוהה עבור אתרי אינטרנט אשר קהל היעד שלהם נמצא בישראל, לעומת דומיין בינלאומי (כגון com, net וכדומה) עבור אתרי אינטרנט שקהל היעד שלהם נמצא מחוץ לישראל.

    דומיין ישראלי בסיומת co.il יכול לשמש לכל סוג אתר, בין אם הוא תדמיתי, מסחרי, או פרטי. דומיין ישראלי בסיומת org.il מיועד לאתרים שאינם למטרות רווח והם אינם אתרי תדמית או אתרים אישיים. כמו כן, לצורך מיתוג בעברית וייחודיות, ניתן לרכוש דומיין בעברית בסיומת com. רכישת שם דומיין בינלאומי ניתנת לביצוע גם באתרים ישראליים, בעיקר עבור סיומות פופולריות כגון: com, net, org, co וכדומה. רכישת שם דומיין בינלאומי בסיומות ייחודיות כגון: host, media, online, news, pics, pizza, restaurant ניתנת לביצוע באתרים בינלאומיים, אשר בהם גם ניתן לבצע רכישה של דומיין בסיומת מדינה ספציפית, כמו למשל: FR שהינו הסיומת לאתרים צרפתיים.

    רכישת דומיין ישראלי או בינלאומי מותנית בחידוש הדומיין, כלומר רכישה מחודשת של הדומיין אחת לכל תקופה שהוגדרה על ידי ספקית הדומיין: אחת לשנה, אחת לשנתיים ועוד. חובה לשים לב למועד חידוש הדומיין, שכן אי חידוש הדומיין במועד הקבוע, יגרום לכן שהדומיין יוחזר לספק וזה יוכל להציב אותו למכירה מחדש עבור כל דורש. במצב זה, תוחזרנה כתובות ה- DNS של הדומיין לברירת המחדל של ספק הדומיין, כלומר הדומיין יחדל להציג את אתר האינטרנט ששויך לו.

    מעוניינים בדומיין ישראלי או ברכישת סיומת בינלאומית? מעוניינים ברכישת ואחסון במחיר מנצח? צרו עמנו קשר ותוכלו לבצע אצלנו רכישת דומיין ישראלי / בינלאומי ואחסון במחיר ללא תחרות!

    רכישת דומיין ואחסון

    קניית דומיין ואחסון אצל חברת אחסון ייעודית לאתרים מקצועית, מהווה עבור בעלי אתר אינטרנט את השילוב המנצח בין רכישת שם דומיין ישראלי או בינלאומי כנגד חשבונית מס שתאפשר זיכוי מול רשויות המס וכן, ניהול חבילה מושלמת של דומיין אחסון האתר במקום אחד. חברת אחסון מקצועית תאפשר לפחות שני טווחי זמן לרכישת דומיין: לשנה או לשנתיים (וכפועל יוצא – חידוש הדומיין, כלומר רכישה מחודשת של הדומיין) וכמו כן, טווחי זמן לתשלום עבור אחסון האתר: כל חודש, כל רבעון, כל חצי שנה, או בתשלום שנתי.

    רכישת דומיין ואחסון הינם תנאי מוקדם ובלתי ניתן לוויתור, לצורך העלאת אתר אינטרנט לרשת. ללא קנייה של דומיין ואחסון, לא ניתן להציג ולהפעיל את האתר ברשת האינטרנט. זהו צעד ראשון ומשמעותי מאד אשר יגדיר הן את מיתוג והאתר במישור הדומיין והן את חווית השימוש באתר בהיבט אחסון האתר. פתרונות בלתי קונבנציונליים עבור רכישת דומיין ואחסונו, או רכישת דומיין ואחסון ללא בדיקה מעמיקה של ספקי שירותים אלו, עלולים לגרום לבעלי אתרה האינטרנט עוגמת נפש ואובדן מיותר של כספים וגרוע באותה מידה – אובדן הכנסות ואובדן מוניטין.

    אנו, כחברת אחסון מקצועית ואמינה המספקת שירות רכישת דומיין ואחסון, מתחייבים כי רכישת הדומיין ואחסונו בחברתנו תספק ללקוחותינו בסיס מושלם: איכותי ואמין, להעלאת אתר לרשת האינטרנט ותפעולו השוטף. אנו מודעים לעובדה כי לא כולם מבינים את עולם האינטרנט באותה רמה כמונו ולכן אנו מתחייבים לספק לכל לקוח הסברים מלאים ומדויקים אודות רכישת שם דומיין ואחסון, על מנת להבטיח כי הרכישה דומיין והאחסון אצלנו – יהוו כר פורה לפעילות העסקית של לקוחותינו.

    ישנם מגוון רחב של תכניות אכסון לבחירתכם: אחסון אתר שיתופי – אחסון אתרים ריסלר – שרתים וירטואליים VPS.

    לבחירת התכנית המתאימה ביותר עבורכם לחצו על הקישור: אחסון אתרים

    השותפים שלנו

    Skip to content