- בלוג
- טיפול בתקלות חומרה, ספקי שרות, SLA
טיפול בתקלות חומרה, ספקי שרות, SLA
טיפול בתקלות חומרה, ספקי שרות, SLA
פורסם ב 20-06-2016
חברת JetServer אחסון אתרים עובדת אך ורק עם הציוד המתקדם והחדיש ביותר, כשזה מגיע לציוד חומרה ושרות אנחנו עובדים עם מותגים בלבד ולוקחים שרות מהחברות המובילות בתחום.
טיפול בתקלות החומרה מתבצע על ידי חברות מוסמכות ומורשות על ידי היצרנים, אנחנו עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו ומציגים לכם את רמות השרות השונות שלנו (SLA).
- כל השרתים שלנו מחוברים למערכת אספקת כוח ללא הפסקה לפחות רכיב רזרבי אחד עם failover מיידי בכדי להבטיח המשכיות, כך שהמערכת תמשיך לפעול ללא הפסקות.
- אנו משתמשים בחומרה מהשורה הראשונה, כמו מעבדים מדגם Ice Lake וכונני NVMe SSD, כדי לספק זמני תגובה מהירים עם זמינות של 99.95%.
- הוסף במהירות מאזן עומסים, חומות אש, WAF, שרתי DNS ושרתי דואר.
- בחר מתוך יותר מ-100 תמונות מערכת הפעלה של Windows ו-Linux והגדל את מספר השרתים בתוך שניות בקלות.
ב-JetServer, אנו מחויבים לספק שירות יוצא דופן עם זמינות 24/7, אנו שואפים להבטיח שהמוצרים והשירותים שלנו יהיו פעילים ונגישים 99.9% מהזמן, כלומר לא יותר משמונה שעות של השבתה פוטנציאלית בשנה.
צוות התמיכה שלנו זמין סביב השעון כדי לעזור לכם בכל בעיה שתיתקל בה, אנו שמים דגש על פתרונות מהירים ויעילים כדי לשמור על חוויתכם חלקה ונעימה והמחויבות שלנו למצוינות ולשביעות רצון הלקוחות עומדת בבסיס כל מה שאנחנו עושים ומבטיחה שאתם תקבלו את השירות הטוב ביותר בכל עת.
אם יש לכם שאלות או אם אתם זקוקים לעזרה, אל תהססו לפנות לצוות התמיכה שלנו דרך איזור הלקוחות. אנו כאן כדי להבטיח שאתם מקבלים את המרב מהשירותים שלנו ולטפל בכל בעיה במהירות וביעילות.
ל SLA המלא שלנו ניתן לפנות לעמוד הבא.