- בלוג
- כיצד אני יוצר קשר עם התמיכה?
כיצד אני יוצר קשר עם התמיכה?
כיצד אני יוצר קשר עם התמיכה?
פורסם ב 20-06-2016
צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשרותכם בכל עניין!
* המשרד שלנו פעיל בימים ראשון – שבת, בין השעות 08:00 – 23:00.
* מחוץ לשעות הפעילות השיחות מופנות למוקד איסוף שיחות, במקרה חירום (נפילת שרתים, פריצה לאתר) ניתן לבקש מהמוקד להקפיץ כונן 24/7.
* שרות על בסיס קריאות שרות דרך האתר זמין 7 ימים בשבוע (כולל שבתות וחגים) בין השעות 08:00 – 23:00.