js-cover-web-hosting

הבלוג של JetServer

מגוון מאמרים, חדשות ומדריכים מעולם האחסון אתרים.
המאמרים מדברים על עולם השרתים, בניית אתרים, מחשוב ענן, וורדפרס ועוד.

    מאמרים אחרונים:

    הגדרת Outlook 2007 (עברית)

    פורסם ב 25-06-2016

    במדריך הבא נלמד כיצד להגדיר את תוכנת הדואר Outlook 2007 לעבודה אל מול חשבון דואר שיצרנו בשרת. המדריך הוא “צעד-אחרי-צעד”, מלווה בתמונות מסך. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה כי כבר הגדרתם תיבת דואר בשרת, וכעת תרצו להגדיר את התיבה בתוכנת הדואר שלכם. במידה ועדיין לא הגדרתם תיבת דואר בשרת, תוכלו להעזר במדריך הבא לשם כך – […]

    קרא עוד...

    הגדרות תיבת POP3 ב-Thunderbird (עברית)

    פורסם ב 25-06-2016

    בתוכנת Thuderbord, הקישו על אייקון האפשרויות: ובחרו בתוכו את האופציה “הגדרות חשבון…” לקבלת החלון הבא: הקישו על כפתור “פעולות חשבון” ומבין האפשרויות בחרו באפשרות הראשונה “הוספת חשבון דואר…” לקבלת החלון הבא: הזינו את שמכם – כפי שיוצג לאחרים, את כתובת הדוא”ל שלכם ואת הסיסמא שהגדרתם בשרת כאשר פתחתם את תיבת המייל. לאחר מכן הקישו על […]

    קרא עוד...

    הפניית דומיין לשימוש ב-Google Apps

    פורסם ב 25-06-2016

    במדריך זה של ג’טסרבר אחסון אתרים, נדגים עבור לקוחות המעוניינים להשתמש בשרותי הדואר של Google Apps כיצד לבצע עדכון בדומיין ולהפנות את רשומות ה-MX שלו לשרתים של Google. את ההפניה ניתן לבצע באופן עצמאי, באמצעות ממשק הניהול (Cpanel) של חשבון האחסון. הפעלת Remote MX Wizard היכנסו לפאנל ניהול אחסון האתר cPanel (איך אני נכנס לפנל […]

    קרא עוד...

    טיפול בשגיאת מייל: 550 client not found

    פורסם ב 25-06-2016

    טיפול בשגיאת מייל: 550 client not found הערה – ברוב המקרים שגיאת 550 Client not found מעידה על כך כי הנמען לא קיים. המדריך מתייחס למצב בו אתם יודעים באופן וודאי כי הנמען קיים, אבל בכל זאת מקבלים את השגיאה. ניסיתם לשלוח מייל לחשבון מייל שאתם פתחתם ב- CPANEL, אולם יכול להיות שהדומיין לא מנוהל […]

    קרא עוד...

    פתיחת תיבת דואר חדשה

    פורסם ב 25-06-2016

    במדריך הבא של ג’טסרבר אחסון אתרים, תלמדו כיצד לפתוח תיבת דואר (POP3 IMAP) בשרת מבוסס Cpanel. 1. שלב ראשון – בצעו כניסה לפנל הניהול שלכם במידה ואינכם בטוחים כיצד להכנס לפנל הניהול, תוכלו להעזר במדריך הבא –  לחץ כאן 2. שלב שני – כניסה למנהל תיבות הדואר תחת קטגוריית “EMail”, לחצו על אייקון בשם “Email Accounts”, […]

    קרא עוד...

    מדריך הגדרת שרתי שמות (NS) ברשם העולמי Godaddy

    פורסם ב 25-06-2016

    במדריך הבא נלמד כיצד לבצע הפניה של דומיין ברשם הדומיינים Godaddy. הקישו על sign in: לקבלת חלון הזנת פרטי כניסה: לאחר כניסה למערכת יתקבל המסך הבא, בו יש להקיש על Domains על מנת לצפות ברשימת הדומיינים אשר רכשתם באתר: הקישו על כפתור “Launch” בשרות הדומיין הרלוונטי לקבלת המסך הבא: ברובריקת Nameservers, הקישו על הקישור Manage […]

    קרא עוד...

    מדריך הגדרת שרתי שמות (NS) ברשם העולמי BlueHost

    פורסם ב 25-06-2016

    במדריך הבא נלמד כיצד לבצע הפניה של דומיין ברשם הדומיינים BlueHost. כניסה למערכת הניהול שלהם – https://my.bluehost.com/cgi-bin/cplogin בתפריט העליון, ביחרו את לשונית Domain Manager ביחרו את הדומיין הרלוונטי מתוך רשימת הדומיינים המוצגים, עיברו אל לשונית “NAME SERVERS“, סמנו “USE CUSTOM NAMESERVERS“, וציינו אותם בטופס. בסיום התהליך ליחצו על “SAVE NAMESERVERS SETTINGS“. לתשומת ליבכם – יש […]

    קרא עוד...

    באיזה סוג וירטואליזציה (HyperVisor) אתם משתמשים ?

    פורסם ב 25-06-2016

    מערך מחשוב הענן שלנו (cloud hosting) מבוסס על 2 סוגי וירטואליזציה (HyperVisor) עיקריים – Vmware ו-XenServer. המערך העיקרי והראשי שלנו מבוסס XenServer, עם הגדרת HA בין השרתים השונים, הגדרה זו מאפשרת שרידות במקרה של כשל פיזי באחד מהשרתים.

    קרא עוד...

    רישום שרתי שמות – GoDaddy

    פורסם ב 25-06-2016

    במדריך הבא נלמד כיצד לבצע רישום שרתי שמות (NameServers) של דומיין ברשם הדומיינים Godaddy. הפעולה מיועדת לריסלרים אשר מעוניינים להשתמש בשרתי שמות פרטיים ממותגים, במקום שרתי שמות שלנו (ns1.yourdomain.com) הקישו על sign in: לקבלת חלון הזנת פרטי כניסה: לאחר כניסה למערכת יתקבל המסך הבא, בו יש להקיש על Domains על מנת לצפות ברשימת הדומיינים אשר […]

    קרא עוד...

    בקרת משאבי חשבונות לקוחות

    פורסם ב 25-06-2016

    המשאבים העיקריים אותם יש לנטר, הינם השימוש האמיתי בנפח ובתעבורה. גם אם חשבון לקוח אינו מגיע לגבול הנפח והתעבורה של חבילת האחסון אליה הוא משוייך, נוכל תמיד לראות את השימוש האמיתי של חשבונות הלקוחות בנפח ובתעבורה. על מנת לקבל נתון זה, במערכת WHM, יש להקיש ברובריקת Accounts Fuctions על האופציה Create a New Account. בתוך […]

    קרא עוד...

    חשבון לקוח – מחיקת חשבון

    פורסם ב 25-06-2016

    על מנת למחוק חשבון לקוח, יש לגשת במערכת WHM לרובריקת Accounts Fuctions ולבחור באופציה Terminate an Account: מתוך הטבלה בחרו במשתמש שאותו תרצו להסיר ולחצו על Remove. לאחר סימון שם הדומיין, יש להקיש על כפתור Terminate. לתשומת לבכם: פעולה זו אינה הפיכה! מחיקת דומיין מוחקת ממערכת WHM את כל ה-CPANEL של הדומיין לרבות, כל קבצי […]

    קרא עוד...

    חשבון לקוח – השעיית חשבון

    פורסם ב 25-06-2016

    האפשרות של Suspend/Unsuspend an Account מיועדת למצב בו על חשבון לקוח להיכנס למצב של השהיית פעילות, או מצב בו חשבון לקוח שנמצא במצב השהיית פעילות – חוזר לפעילות. להבדיל ממצב של מחיקת חשבון לקוח, השהיית חשבון לקוח חוסמת בפני המשתמש את האפשרויות הבאות: כניסה לאתר כניסה לניהול תכני האתר כניסה ל-CPANEL כניסה ל-FTP שימוש בחשבונות […]

    קרא עוד...

    חשבון לקוח – שינוי חשבון קיים

    פורסם ב 25-06-2016

    האפשרות של Upgrade/Downgrade an Account מיועדת להעברת חשבון לקוח מחבילת אחסון אחת לחבילת אחסון אחרת. על מנת לבצע זאת, יש לגשת במערכת WHM לרובריקת Accounts Fuctions ולבחור באופציה Upgrade/Downgrade an Account: נקבל מסך בו יהיה עלינו לבחור את אחד הדומיינים לשדרוג או שנמוך: על מנת לבצע שדרוג / שנמוך לדומיין המבוקש, יש להקיש על מקש […]

    קרא עוד...

    חשבון לקוח – פתיחת חשבון חדש

    פורסם ב 25-06-2016

    במערכת WHM, יש להקיש ברובריקת Accounts Fuctions על האופציה Create a New Account: אופציה זו תציג את מסך יצירת חשבון לקוח חדש בחשבון הריסלר. בשלב הראשון נזין מידע אודות הדומיין אשר יאוחסן בתכנית הריסלר: שם הדומיין ללא www וללא https://, אלא שם דומיין בלבד, למשל yourdomain.co.il שם משתמש שם המשתמש אשר ישמש עבור כניסה ל-CPANEL של הדומיין […]

    קרא עוד...

    חשבון לקוח – הסבר כללי

    פורסם ב 25-06-2016

    לאחר הקמת חבילות האחסון, ניתן להגדיר במערכת WHM חשבונות לקוחות. חשבון לקוח הוא למעשה אחסון אתר של לקוח המאוחסן בתכנית הריסלר, קבצי האתר של הלקוח, בסיסי הנתונים, סאב דומיניים, חשבונות מייל והפניות מייל. כל חשבון לקוח בתכנית הריסלר חייב להיות משוייך לאחת מחבילות האחסון שהוקמו במערכת. שיוך חשבון לקוח לחבילת אחסון יכול להתרחש באחת משתי […]

    קרא עוד...

    חבילות אחסון אתרים – מחיקת חבילת אחסון

    פורסם ב 25-06-2016

    למחיקת חבילת אחסון, לגשת במערכת WHM תחת רובריקת Packages לאופציית Delete a Package: הקשה על Delete a Package תציג את רשימת חבילות האחסון שהוגדרו במערכת WHM. למחיקת חבילת אחסון, יש להקליק עליה על מנת לסמנה ולאחר מכן יש להקיש על מקש Delete: הקשה על מקש Delete תמחק את חבילת האחסון ותתקבל הודעה שהמחיקה בוצעה בהצלחה: […]

    קרא עוד...

    חבילות אחסון אתרים – פתיחת חבילות אחסון

    פורסם ב 25-06-2016

    פתיחת חבילות אחסון הינה תנאי מקדים והכרחי לפני פתיחת חשבונות לקוחות. לפתיחת חבילות אחסון, יש לגשת במערכת WHM תחת רובריקת Packages לאופציית Add a Package: הקשה על Add a Package תפעיל מערכת ליצירת חבילת אחסון על פי מפרט מותאם אישית: לנוחיותכם הסברה של כל אופציה: שם החבילה: שם חבילת האחסון כפי שתהיה בשימוש בחשבון הריסלר. […]

    קרא עוד...

    חבילות אחסון אתרים – הסבר כללי

    פורסם ב 25-06-2016

    חבילות אחסון אתרים, הינן חבילות אותן מגדיר הריסלר עבור אתרי הלקוחות המאחסנים את אתריהם אצלו. הגדרת חבילות האחסון הכרחית ומהווה תנאי מוקדם להקמת חשבון אחסון אתרים בתכנית הריסלר. מפרט חבילות האחסון (נפח, תעבורה, בסיסי נתונים וכדומה) נתון לשיקול דעתו של הרילסר, בהתאם לנפח האחסון הכללי והתעבורה המוגדרים בתכנית הריסלר שרכש (קטן, בינוני, גדול). באופן כללי, אנו […]

    קרא עוד...

    עבודה שוטפת עם חשבונות משתמשים

    פורסם ב 25-06-2016

    אזור העבודה השוטף של הריסלר במערכת WHM, הינו List Accounts, תחת רובריקת Top Tools/Account Information, לחצו עליו. אזור זה מאפשר לריסלר מספר פעולות שוטפות: 1.    עדכון סיסמה ל-CPANEL של הלקוח. 2.    עדכון כתובת המייל של החשבון. 3.    גישה ישירה ל-CPANEL של החשבון. (ליחצו על התמונה להגדלה) שינוי סיסמא או כתובת מייל של חשבון הלקוח מתבצע […]

    קרא עוד...

    מהם ההבדלים בין תכנית ריסלר לתכנית עסקית או מתקדמת?

    פורסם ב 25-06-2016

    ברכישת תכנית ריסלר, עולה המשתמש מסטטוס של מחזיק אתרים בהוסטינג שיתופי, לסטטוס של מנהל אחסון אתרים – מנהל הוסטינג. לפיכך, נתייחס לריסלר כמנהל אחסון אתרים, בין אם מדובר באחסון האתרים שלו בלבד, או אחסון אתרים של לקוחותיו. ריסלר רוכש מחברת ג’טסרבר שטח אחסון ורוחב פס, אותם הוא מקצה ללקוחותיו, על פי שיקול דעתו. בידי הריסלר […]

    קרא עוד...

    השותפים שלנו

    • js-partners-02
    • js-partners-03
    • nginx-js-partners-04
    • js-partners-06
    • mariadb-icon
    • docker-icon
    • nodejs
    Skip to content