js-cover-web-hosting

הבלוג של JetServer

מגוון מאמרים, חדשות ומדריכים מעולם האחסון אתרים.
המאמרים מדברים על עולם השרתים, בניית אתרים, מחשוב ענן, וורדפרס ועוד.

    מאמרים אחרונים:

    עבודה שוטפת עם חשבונות משתמשים

    פורסם ב 25-06-2016

    אזור העבודה השוטף של הריסלר במערכת WHM, הינו List Accounts, תחת רובריקת Top Tools/Account Information, לחצו עליו. אזור זה מאפשר לריסלר מספר פעולות שוטפות: 1.    עדכון סיסמה ל-CPANEL של הלקוח. 2.    עדכון כתובת המייל של החשבון. 3.    גישה ישירה ל-CPANEL של החשבון. (ליחצו על התמונה להגדלה) שינוי סיסמא או כתובת מייל של חשבון הלקוח מתבצע […]

    קרא עוד...

    הגדרת Nameservers פרטיים

    פורסם ב 25-06-2016

    בניגוד לאחסון אתרים שיתופי, כחלק ממיתוג הריסלר, תקבלו אפשרות להפנות את הדומיניים של הלקוחות לשרתי שמות פרטיים (NameServers). שרתי השמות כוללים את שם הדומיין הראשי של הריסלר. כל הדומיינים אשר יאוחסנו בחשבון הריסלר שלכם, יופנו אל שרתי השמות שהגדרתם. הגדרת הברירת מחדל היא – ns1.yourdomain.co.il ns2.yourdomain.co.il ניתן לראות את ההגדרות מתוך הממשק WHM –  אם […]

    קרא עוד...

    ניהול שרת – כיבוי הדלקה איתחול

    פורסם ב 25-06-2016

    המדריך הבא מתייחס לשרתים וירטואלים. במדריך נסביר כיצד ניתן להדליק, לכבות ולאתחל את השרת. ראשית, עליכם לבצע כניסה לאזור הלקוחות באתר של Jetserver. כניסה לאזור הלקוחות באתר, באמצעות שם המשתמש והססמא שלכם. [ קישור לאזור הלקוחות | לחץ כאן במידה ואינך זוכר את הססמא שלך ] לאחר הכניסה, יופיע בצד ימין של המסך “תפריט לקוחות”, […]

    קרא עוד...

    אחסון אתרים מאובטח

    פורסם ב 21-06-2016

    אנחנו בג’טסרבר לוקחים אחריות מלאה על אבטחת האתר שלכם. השרתים שלנו מוגנים בעזרת מספר מעגלי אבטחה: מעגל אבטחה ראשון – Anti DDOS ניתור התעבורה באמצעות מערכות Anti-DDOS ו-Firewall מתקדמות כדי לוודא שהתקשורת מגיע לשרתים באופן תקני (ברמת הפרוטוקל tcp/ip). מעגל אבטחה שני – WAF סריקת התעבורה הנכנסת לשרת באמצעות Web Application Firewall. המערכת תנסה לזהות […]

    קרא עוד...

    כיצד אני יוצר קשר עם התמיכה?

    פורסם ב 20-06-2016

    צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשרותכם בכל עניין! 077-5452546 יצירת קשר כללי פנה למכירות פנה לתמיכה * המשרד שלנו פעיל בימים ראשון – שבת, בין השעות 08:00 – 23:00. * מחוץ לשעות הפעילות השיחות מופנות למוקד איסוף שיחות, במקרה חירום (נפילת שרתים, פריצה לאתר) ניתן לבקש מהמוקד להקפיץ כונן 24/7. * שרות על בסיס קריאות […]

    קרא עוד...

    מה ההבדל בין התוכנית האישית, העסקית והמתקדמת?

    פורסם ב 20-06-2016

    מכיוון שתוכניות אחסון אתרים שלנו לא מגבילות שטח אחסון ותעבורה, ההבדל היחיד הוא בכמות הדומיינים וב-SSL. התוכנית האישית מוגבלת לדומיין אחד בלבד ולכן ניתן לאחסן עליה רק אתר אחד. התוכנית העסקית אינה מוגבלת בדומיינים וניתן לאחסן בה כמה אתרים שרוצים, אבל אי אפשר להתקין עליה תעודת SSL. התוכנית המתקדמת מתאימה לאתרים עם מסחר אלקטרוני, היא […]

    קרא עוד...

    מה קורה אם אני צריך SSL ?

    פורסם ב 20-06-2016

    התוכנית המתקדמת שלנו כוללת כתובת IP פרטית, תעודת SSL ודומיין מתנה. במידה ואתה לקוח קיים, תוכל ליצור קשר עם מחלקת המכירות שלנו לשדרוג החבילה. לא ניתן להתקין תעודות SSL בתוכנית האישית והעסקית, רק בתוכנית המתקדמת.

    קרא עוד...

    מה קורה אם אני צריך כתובת IP פרטית ?

    פורסם ב 20-06-2016

    התוכנית המתקדמת שלנו כוללת כתובת IP פרטית, תעודת SSL ודומיין מתנה. במידה ואתה לקוח קיים, תוכל ליצור קשר עם מחלקת המכירות שלנו לשדרוג החבילה. שדרוג החבילה מתבצע באופן מיידי, פעילות האתר לא נפגעת במהלך השדרוג. קישורים רלוונטיים: הזמנת תוכנית מתקדמת. יצירת קשר עם מחלקת מכירות.

    קרא עוד...

    האם יש תמיכה ב-FTP ?

    פורסם ב 20-06-2016

    כן, ניתן להגדיר חשבונות FTP ללא הגבלה. ניתן להגדיר באופן עצמאי באמצעות הפנל ניהול שלנו CPANEL.

    קרא עוד...

    האם אתם תומכים ב-RAID ?

    פורסם ב 20-06-2016

    RAID היא שיטה שבה מאחדים מספר כוננים קשיחים ליחידה לוגית אחת. איחוד זה מאפשר גישה במקביל למספר כוננים, המשפרת את מהירות העבודה (הנטל מתחלק על גבי מספר דיסקים), ושמירת מידע יתיר, המאפשר לשחזר מידע שאבד בתקלה. ישנן שיטות שונות לניהול מערך הכוננים. שיטות אלו מכונות רמות RAID (באנגלית RAID levels) וכל אחת מהן מספקת יתרונות […]

    קרא עוד...

    האם אתם עובדים עם Ksplice ?

    פורסם ב 20-06-2016

    Ksplice הוא שרות בתשלום הנותן לנו עדכוני אבטחה ובכלל לשרת (קרנלים נתמכים בלבד) ללא צורך באיתחול המערכת. הדבר מאפשר לנו להשאר מעודכנים עם רמת זמינות מאוד גבוהה. רכשנו את השרות עבור כל שרתי האחסון השיתופי שלנו ועבור שרתי VPS ייעודיים המנוהלים על ידינו. לקוחות המנהלים את השרתים בעצמם יכולים לרכוש באופן ישיר את השרות מ-Ksplice […]

    קרא עוד...

    כמה זמן ייקח לכם לפתוח לי את חשבון האחסון?

    פורסם ב 20-06-2016

    למשלמים בכרטיס אשראי חשבונות האחסון נפתחים באופן מיידי ואוטומטי על ידי מערכת ניהול הלקוחות שלנו. דאגנו גם לספק לכם התקנה אוטומטית של מערכות ניהול לאתרים מבוססות קוד פתוח נפוצות כגון ג’ומלה, דרופל, וורדפרס, פורום PHPBB, מג’נטו ועוד. בתהליך פתיחת החשבון, תוכלו לציין שאתם מעוניינים להתקין את אחת מהמערכות והאתר שלכם יהיה מוכן לעבודה באופן מיידי. […]

    קרא עוד...

    איך אני מעביר את האתר שלי אליכם?

    פורסם ב 20-06-2016

    העברת אתר אינטרנט יכולה להיות תהליך מאתגר, אך אצלנו ב-Jetserver Cloud, אנחנו מציעים שירות העברת אתר חינם עבור כל לקוח חדש שנרשם ומזמין מאיתנו שירות אחסון אתרים. אנו מבינים את החשש שהלקוחות עשויים לחוות במהלך המעבר, ולכן צוות המומחים שלנו כאן כדי להפוך את התהליך למהיר, מקצועי וללא בעיות. איך אני מעביר את האתר שלי? […]

    קרא עוד...

    האם אתם תומכים ב-LAMP ?

    פורסם ב 20-06-2016

    אכן כן – ראשי התיבות של LAMP הם Linux Apache MySQL PHP. כל אלו מותקנים על השרתים שלנו ואנחנו תומכים בהם. להלן מדריך בנושא.

    קרא עוד...

    מהי מדיניות הגיבויים?

    פורסם ב 20-06-2016

    חשבונות האחסון שלכם יגובו באופן סדיר עם נקודות שיחזור של 14 ימים אחורה. ניתן לבצע שיחזור באופן עצמאי מתוך הפנל ניהול של האחסון cPanel באמצעות תוכנת ה-BackupManager המותקנת בכל אחד מהשרתים שלנו. אנחנו מגבים חשבונות בנפח כולל של עד 5 גיגה או חשבונות המכילים עד 50000 קבצים (חשבונות אשר חרגו באחד מהשניים לא יגובו כלל) […]

    קרא עוד...

    האם השרתים שלכם עומדים בתקן PCI?

    פורסם ב 20-06-2016

    כל שרתי אחסון אתרים השיתופי שלנו עודכנו בהתאם לדרישות התקנים של PCI ולפי הבדיקות שלנו עומדים בתקן. אם נתגלת תקלה, אנא פתח קריאת שרות בנושא ונטפל בזה בהקדם.

    קרא עוד...

    האם מותר לי לאחסן קבצי MP3?

    פורסם ב 20-06-2016

    אתה רשאי לארח קבצי MP3, אבל אתה לא יכול לארח קבצים עם זכויות היוצרים השייכות למישהו אחר, אלא אם כן יש הסכמה בכתב של הבעלים. חשוב לעמוד בתנאי האחסון השיתופי שלנו, חריגה מהנפחים המותרים כמויות הקבצים תגרום להפסקת הגיבויים האוטומטיים של החשבון שלך. לעיון בהסכם מתן שרותי האינטרנט שלנו לחץ כאן.

    קרא עוד...

    טיפול בתקלות חומרה, ספקי שרות, SLA

    פורסם ב 20-06-2016

    חברת JetServer אחסון אתרים עובדת אך ורק עם הציוד המתקדם והחדיש ביותר, כשזה מגיע לציוד חומרה ושרות אנחנו עובדים עם מותגים בלבד ולוקחים שרות מהחברות המובילות בתחום. טיפול בתקלות החומרה מתבצע על ידי חברות מוסמכות ומורשות על ידי היצרנים, אנחנו עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו ומציגים לכם את רמות השרות השונות שלנו (SLA). כל […]

    קרא עוד...

    מרכז התקשורת בחווה

    פורסם ב 20-06-2016

    מרכזי התקשורת מתבססים על מספר טכנולוגיות מתקדמות המספקות שרידות מלאה עבור קווי האינטרנט חלוקת עומסים בזמן אמת והפרדה פיזית ולוגית עבור כל לקוח, אפשרויות אלו מתבצעות ע”י שימוש ביכולות הבאות: הגדרת BGP מול ספקי האינטרנט ובכך לאפשר חלוקת עומסים ושרידות במקרה של נפילת קו או תקלה אחרת. הגדרה והפרדת לקוחות כרשת נפרדת ע”י שימוש ב-VLAN’S […]

    קרא עוד...

    אודות חוות השרתים

    פורסם ב 20-06-2016

      Jetserver אחסון אתרים מאחסנת את השרתים שלה במגוון חוות שרתים ברחבי העולם. בJetserver, מרכזי הנתונים שלנו מהווים שיא של מצוינות בתשתיות דיגיטליות, תוך שילוב רשת גלובלית עם טכנולוגיה מתקדמת להבטחת ביצועים ואמינות שאין להם תחליף, הרשת הרחבה שלנו מאפשרת גישה תמידית לנתונים ושירותים ללא הפסקה, ללא תלות במיקום גאוגרפי, ואנו גאים להציע פתרונות שמתאימים […]

    קרא עוד...

    השותפים שלנו

    • js-partners-02
    • js-partners-03
    • js-partners-04
    • js-partners-06
    • mariadb-icon
    • docker-icon
    • nodejs
    Skip to content