הבלוג של JetServer
מגוון מאמרים, חדשות ומדריכים מעולם האחסון אתרים.
המאמרים מדברים על עולם השרתים, בניית אתרים, מחשוב ענן, וורדפרס ועוד.
מאמרים אחרונים:
הגדרת תיבת POP3 במכשיר Android
פורסם ב 25-06-2016
מדריך זה של ג’טסרבר אחסון אתרים, נועד להתקנת חשבון מייל שהגדרתם ב- CPANEL אחסון האתר, תחת הדומיין שלכם ולא להגדרת חשבון מייל GMAIL. במכשיר האנדרואיד, הקישו על Settings: עיברו לטאב General ולאחר מכן על הקישו על Accounts, לקבלת המסך הבא: הקישו על Email: במסך שמתקבל הקישו על Add Account: במסך שקיבלתם הקישו כעת על Email: […]
קרא עוד...הגדרת Outlook 2007 (עברית)
פורסם ב 25-06-2016
במדריך הבא נלמד כיצד להגדיר את תוכנת הדואר Outlook 2007 לעבודה אל מול חשבון דואר שיצרנו בשרת. המדריך הוא “צעד-אחרי-צעד”, מלווה בתמונות מסך. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה כי כבר הגדרתם תיבת דואר בשרת, וכעת תרצו להגדיר את התיבה בתוכנת הדואר שלכם. במידה ועדיין לא הגדרתם תיבת דואר בשרת, תוכלו להעזר במדריך הבא לשם כך – […]
קרא עוד...מדריך הגדרת שרתי שמות (NS) ברשם העולמי Godaddy
פורסם ב 25-06-2016
במדריך הבא נלמד כיצד לבצע הפניה של דומיין ברשם הדומיינים Godaddy. הקישו על sign in: לקבלת חלון הזנת פרטי כניסה: לאחר כניסה למערכת יתקבל המסך הבא, בו יש להקיש על Domains על מנת לצפות ברשימת הדומיינים אשר רכשתם באתר: הקישו על כפתור “Launch” בשרות הדומיין הרלוונטי לקבלת המסך הבא: ברובריקת Nameservers, הקישו על הקישור Manage […]
קרא עוד...הגדרות תיבת POP3 ב-Thunderbird (עברית)
פורסם ב 25-06-2016
בתוכנת Thuderbord, הקישו על אייקון האפשרויות: ובחרו בתוכו את האופציה “הגדרות חשבון…” לקבלת החלון הבא: הקישו על כפתור “פעולות חשבון” ומבין האפשרויות בחרו באפשרות הראשונה “הוספת חשבון דואר…” לקבלת החלון הבא: הזינו את שמכם – כפי שיוצג לאחרים, את כתובת הדוא”ל שלכם ואת הסיסמא שהגדרתם בשרת כאשר פתחתם את תיבת המייל. לאחר מכן הקישו על […]
קרא עוד...הפניית דומיין לשימוש ב-Google Apps
פורסם ב 25-06-2016
במדריך זה של ג’טסרבר אחסון אתרים, נדגים עבור לקוחות המעוניינים להשתמש בשרותי הדואר של Google Apps כיצד לבצע עדכון בדומיין ולהפנות את רשומות ה-MX שלו לשרתים של Google. את ההפניה ניתן לבצע באופן עצמאי, באמצעות ממשק הניהול (Cpanel) של חשבון האחסון. הפעלת Remote MX Wizard היכנסו לפאנל ניהול אחסון האתר cPanel (איך אני נכנס לפנל […]
קרא עוד...טיפול בשגיאת מייל: 550 client not found
פורסם ב 25-06-2016
טיפול בשגיאת מייל: 550 client not found הערה – ברוב המקרים שגיאת 550 Client not found מעידה על כך כי הנמען לא קיים. המדריך מתייחס למצב בו אתם יודעים באופן וודאי כי הנמען קיים, אבל בכל זאת מקבלים את השגיאה. ניסיתם לשלוח מייל לחשבון מייל שאתם פתחתם ב- CPANEL, אולם יכול להיות שהדומיין לא מנוהל […]
קרא עוד...פתיחת תיבת דואר חדשה
פורסם ב 25-06-2016
במדריך הבא של ג’טסרבר אחסון אתרים, תלמדו כיצד לפתוח תיבת דואר (POP3 IMAP) בשרת מבוסס Cpanel. 1. שלב ראשון – בצעו כניסה לפנל הניהול שלכם במידה ואינכם בטוחים כיצד להכנס לפנל הניהול, תוכלו להעזר במדריך הבא – https://jetserver.co.il/cpanel-login 2. שלב שני – כניסה למנהל תיבות הדואר תחת קטגוריית “EMail”, לחצו על אייקון בשם “Email Accounts”, כפי שמתואר […]
קרא עוד...מדריך הגדרת שרתי שמות (NS) ברשם הישראלי LiveDNS
פורסם ב 25-06-2016
במדריך הבא נלמד כיצד לבצע הפניה של דומיין ברשם הדומיינים הישראלי LiveDNS. כניסה למערכת הניהול שלהם. קישור מהיר: https://domains.livedns.co.il/ עם כניסתכם למערכת, חפשו אחר טבלא בשם “מידע על הדומיינים בחשבון“, תחת השורה של “סה”כ דומיינים פעילים בחשבון“, ליחצו על הספרה שמייצגת את מספר הדומיינים, כפי שמודגם בתמונה – במסך הבא, תוצג לפניכם טבלא עם רשימת […]
קרא עוד...מדריך הגדרת שרתי שמות (NS) ברשם הישראלי InterSpace
פורסם ב 25-06-2016
במדריך הבא נלמד כיצד לבצע הפניה של דומיין ברשם הדומיינים הישראלי InterSpace. כניסה למערכת הניהול שלהם. קישור מהיר: https://domain.internic.co.il/ (במידה ושכחתם את שם המשתמש ואו הססמא, תוכלו לשחזר אותם מכאן) עם כניסתכם למערכת, תוצג לפניכם טבלה עם רשימת הדומיינים שלכם. תחת העמודה של “שרתי DNS” (של הדומיין אותו נרצה לערוך), ליחצו על הכיתוב שמופיע שם […]
קרא עוד...מדריך הגדרת שרתי שמות (NS) ברשם העולמי OnlyDomains
פורסם ב 25-06-2016
במדריך הבא נלמד כיצד לבצע הפניה של דומיין ברשם הדומיינים העולמי OnlyDomains.com. כניסה למערכת הניהול שלהם. קישור מהיר: https://www.onlydomains.com/ (במידה ושכחתם הססמא, תוכלו לשחזר אותה מכאן) כניסה למערכת ניהול שלהם: ליחצו על Login, בהתאם למופיע בתמונת המסך. הזינו את שם המשתמש והססמא שלכם, וליחצו על LOGIN. מן התפריט השמאלי, ביחרו את “My Registered Domains” תוצג […]
קרא עוד...ניהול שרת – כיבוי הדלקה איתחול
פורסם ב 25-06-2016
המדריך הבא מתייחס לשרתים וירטואלים. במדריך נסביר כיצד ניתן להדליק, לכבות ולאתחל את השרת. ראשית, עליכם לבצע כניסה לאזור הלקוחות באתר של Jetserver. כניסה לאזור הלקוחות באתר, באמצעות שם המשתמש והססמא שלכם. [ קישור לאזור הלקוחות | לחץ כאן במידה ואינך זוכר את הססמא שלך ] לאחר הכניסה, יופיע בצד ימין של המסך “תפריט לקוחות”, […]
קרא עוד...באיזה סוג וירטואליזציה (HyperVisor) אתם משתמשים ?
פורסם ב 25-06-2016
מערך מחשוב הענן שלנו (cloud hosting) מבוסס על 2 סוגי וירטואליזציה (HyperVisor) עיקריים – Vmware ו-XenServer. המערך העיקרי והראשי שלנו מבוסס XenServer, עם הגדרת HA בין השרתים השונים, הגדרה זו מאפשרת שרידות במקרה של כשל פיזי באחד מהשרתים.
קרא עוד...רישום שרתי שמות – GoDaddy
פורסם ב 25-06-2016
במדריך הבא נלמד כיצד לבצע רישום שרתי שמות (NameServers) של דומיין ברשם הדומיינים Godaddy. הפעולה מיועדת לריסלרים אשר מעוניינים להשתמש בשרתי שמות פרטיים ממותגים, במקום שרתי שמות שלנו (ns1.yourdomain.com) הקישו על sign in: לקבלת חלון הזנת פרטי כניסה: לאחר כניסה למערכת יתקבל המסך הבא, בו יש להקיש על Domains על מנת לצפות ברשימת […]
קרא עוד...בקרת משאבי חשבונות לקוחות
פורסם ב 25-06-2016
המשאבים העיקריים אותם יש לנטר, הינם השימוש האמיתי בנפח ובתעבורה. גם אם חשבון לקוח אינו מגיע לגבול הנפח והתעבורה של חבילת האחסון אליה הוא משוייך, נוכל תמיד לראות את השימוש האמיתי של חשבונות הלקוחות בנפח ובתעבורה. על מנת לקבל נתון זה, במערכת WHM, יש להקיש ברובריקת Accounts Fuctions על האופציה Create a New Account. בתוך […]
קרא עוד...חשבון לקוח – השעיית חשבון
פורסם ב 25-06-2016
האפשרות של Suspend/Unsuspend an Account מיועדת למצב בו על חשבון לקוח להיכנס למצב של השהיית פעילות, או מצב בו חשבון לקוח שנמצא במצב השהיית פעילות – חוזר לפעילות. להבדיל ממצב של מחיקת חשבון לקוח, השהיית חשבון לקוח חוסמת בפני המשתמש את האפשרויות הבאות: כניסה לאתר כניסה לניהול תכני האתר כניסה ל-CPANEL כניסה ל-FTP שימוש בחשבונות […]
קרא עוד...חשבון לקוח – שינוי חשבון קיים
פורסם ב 25-06-2016
האפשרות של Upgrade/Downgrade an Account מיועדת להעברת חשבון לקוח מחבילת אחסון אחת לחבילת אחסון אחרת. על מנת לבצע זאת, יש לגשת במערכת WHM לרובריקת Accounts Fuctions ולבחור באופציה Upgrade/Downgrade an Account: נקבל מסך בו יהיה עלינו לבחור את אחד הדומיינים לשדרוג או שנמוך: על מנת לבצע שדרוג / שנמוך לדומיין המבוקש, יש להקיש על מקש […]
קרא עוד...חשבון לקוח – פתיחת חשבון חדש
פורסם ב 25-06-2016
במערכת WHM, יש להקיש ברובריקת Accounts Fuctions על האופציה Create a New Account: אופציה זו תציג את מסך יצירת חשבון לקוח חדש בחשבון הריסלר. בשלב הראשון נזין מידע אודות הדומיין אשר יאוחסן בתכנית הריסלר: שם הדומיין ללא www וללא https://, אלא שם דומיין בלבד, למשל yourdomain.co.il שם משתמש שם המשתמש אשר ישמש עבור כניסה ל-CPANEL של הדומיין […]
קרא עוד...חשבון לקוח – הסבר כללי
פורסם ב 25-06-2016
לאחר הקמת חבילות האחסון, ניתן להגדיר במערכת WHM חשבונות לקוחות. חשבון לקוח הוא למעשה אחסון אתר של לקוח המאוחסן בתכנית הריסלר, קבצי האתר של הלקוח, בסיסי הנתונים, סאב דומיניים, חשבונות מייל והפניות מייל. כל חשבון לקוח בתכנית הריסלר חייב להיות משוייך לאחת מחבילות האחסון שהוקמו במערכת. שיוך חשבון לקוח לחבילת אחסון יכול להתרחש באחת משתי […]
קרא עוד...חבילות אחסון אתרים – מחיקת חבילת אחסון
פורסם ב 25-06-2016
למחיקת חבילת אחסון, לגשת במערכת WHM תחת רובריקת Packages לאופציית Delete a Package: הקשה על Delete a Package תציג את רשימת חבילות האחסון שהוגדרו במערכת WHM. למחיקת חבילת אחסון, יש להקליק עליה על מנת לסמנה ולאחר מכן יש להקיש על מקש Delete: הקשה על מקש Delete תמחק את חבילת האחסון ותתקבל הודעה שהמחיקה בוצעה בהצלחה: […]
קרא עוד...מדריך הגדרת שרתי שמות (NS) ברשם העולמי BlueHost
פורסם ב 25-06-2016
במדריך הבא נלמד כיצד לבצע הפניה של דומיין ברשם הדומיינים BlueHost. כניסה למערכת הניהול שלהם – https://my.bluehost.com/cgi-bin/cplogin בתפריט העליון, ביחרו את לשונית Domain Manager ביחרו את הדומיין הרלוונטי מתוך רשימת הדומיינים המוצגים, עיברו אל לשונית “NAME SERVERS“, סמנו “USE CUSTOM NAMESERVERS“, וציינו אותם בטופס. בסיום התהליך ליחצו על “SAVE NAMESERVERS SETTINGS“. לתשומת ליבכם […]
קרא עוד...